Senaste nytt

Bara idag - Trippla poäng på Nordic Choice

Brandten

Medlem
Fick på mail nyss. Ligger på hemsidan.


Trippla poäng i hela Norden för att fira Finlands nationaldag!
Vi smygstartar firandet att Finlands nationaldag med trippla poäng på alla våra hotell! Erbjudandet gäller bokningar på choice.se eller i appen som bokas idag, 5 december. Bo alla helger (fredag till måndag) mellan den 3 januari - 30 november 2020. För att få dina bonuspoäng behöver du vara inloggad när du gör din bokning. Poängen registreras på ditt konto efter utcheckning.

Om du vill testa något av de nya hotellen i familjen, Kämp Collection, så är det bara att klicka på knappen nedan. Här gäller samma villkor för erbjudandet. Kom ihåg att uppge ditt medlemsnummer för att få trippla poäng!

T&C
Trippla bonuspoäng gäller alla web- och appbokningar, på alla rumstyper på alla Comfort Hotel, Quality Hotel, Clarion Collection Hotel, Clarion Hotel och alla fristående hotell. Kämp Collection bokas på extern sajt. Bokning måste ske 5 december 2019. För boende under helger mellan 3 januari - 30 november 2020. För att bonuspoängen ska registreras måste du vara inloggad på din Nordic Choice Club-profil när du gör bokningen. Wifi och frukost ingår i priset (frukost ingår ej på Comfort Hotel Xpress). För om- och avbokningsregler, se villkor för respektive pristyp. Ändrad bokning efter att kampanj är avslutad berättigar ej trippla bonuspoäng. Erbjudandet gäller inte Yasuragi.
 

FF#1

Medlem
Hmm.. bara helger.. då är jag helst inte på hotell.

Fredag till måndag står det, då borde ju en övernattning söndag till måndag ge trippla poäng?
 

M.K

Medlem
Jag tolkar det också så och håller redan på att se (såklart haha) efter något måndagsmöte nästa år då en söndagsövernattning kan bokas. 3,8x intjäning som Plat med MC är riktigt bra. :)
 

FF#1

Medlem
Jag tolkar det också så och håller redan på att se (såklart haha) efter något måndagsmöte nästa år då en söndagsövernattning kan bokas. 3,8x intjäning som Plat med MC är riktigt bra. :)

Precis, söndagsövernattning på lämpligt hotel, gärna med spa.
sen god middag lång natts sömn, sovmorgon, hotellfrukost... samt ett rejält "katching" på kontot kan vara trevligt. :)
 
Toppen