Senaste nytt

Bali or not...?

andersl

Medlem
Ah! :) Vi er der - 2 voksne og en pige på 4,5 år - fra 21. juli til 5. august. Vores hus ligger i Seririt lidt vest for Lovina.

Vi är 2 vuxna och en lite mindre pige på drygt 1 år, har inte bokat boende ännu. Måste hitta några lämpliga award biljetter först :cool:. Men det blir ca 10 dar under andra halvan av juli.
Har varit i Seririt, trevligt område, men har inte bott där.
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Det finns en ganska stor supermarket mellan Lovina och Anturan.
Man tar snett till höger vid trafikljuset i Lovina då man kör österut.
Sedan ligger affären på höger sida efter ett par km.
Drivs av en holländska.
Den har väldigt bra priset på vin och sprit och annat också.
Det finns en lokaltillverkad vodka som heter Iceland vodka som är helt ok.
Även jag ska vara i Lovina mellan 2-4 augusti.:)
 

LarsCph

Medlem
Vi er som sagt i Seririt - i vores egen villa med stor pool lidt ved havet. Det kunne altid være hyggeligt at hilse på nogen herfra og giver gerne en Bintang hvis nogen kommer vejen forbi - ikke mindst ville vores datter på 4,5 år nok syntes det ville være fantastisk med selskab af andre børn :)

Lidt i samme stil, er der nogen som ved nogen om transport (taxi) heroppe nordpå? Sidst vi var her var der en bil + chauffør med til villaen som kunne køre når vi havde brug for det. Det er der ikke her så det er lidt mere bøvlet og ikke mindst dyrt. Det bureau som udlejeren har til at passe huset her mente at hvis vi ville booke deres transportservice til en shopping tur/retur til Lovina skulle vi regne med cirka 300k IDR. Det syntes jeg umiddelbart lyder som en noget dyr løsning ift hvad taxi koster længere sydpå. Jeg prøver at høre vores hushjælp ad i morgen også.
 

andersl

Medlem
Vi er som sagt i Seririt - i vores egen villa med stor pool lidt ved havet. Det kunne altid være hyggeligt at hilse på nogen herfra og giver gerne en Bintang hvis nogen kommer vejen forbi - ikke mindst ville vores datter på 4,5 år nok syntes det ville være fantastisk med selskab af andre børn :)

Lidt i samme stil, er der nogen som ved nogen om transport (taxi) heroppe nordpå? Sidst vi var her var der en bil + chauffør med til villaen som kunne køre når vi havde brug for det. Det er der ikke her så det er lidt mere bøvlet og ikke mindst dyrt. Det bureau som udlejeren har til at passe huset her mente at hvis vi ville booke deres transportservice til en shopping tur/retur til Lovina skulle vi regne med cirka 300k IDR. Det syntes jeg umiddelbart lyder som en noget dyr løsning ift hvad taxi koster længere sydpå. Jeg prøver at høre vores hushjælp ad i morgen også.

Vi betalade vår driver 250k IDR för en halvdagstur från Lovina till Banjar buddhist temple och air panas Banjar + lite sightseeing. Så 300k bara från Seririt till Lovina låter lite dyrt. Kan skicka hans namn och nummer i morrn om du vill.
Tyvärr finns ju varken Uber, Grab eller "vanlig" taxi här.

Men om man vill vara en medveten resenär :) , så har alla bättre restauranger i Lovina fri hämtning/lämning om man vill äta hos dom. Kan rekommendera Buda bakery för lunch (hämtning) och Spice beach club för middag (lämning).
 
Last edited:
Toppen