Senaste nytt

Babykorg ej möjligt i SAS nya business

Flyerbandit

Medlem
DSC_2729.JPG
 
  • Gilla
Reactions: Pho

Protein48

Medlem
Då har vi fått bekräftat att två personer åkt med babykorg på plats 1H i SAS nya businesskabin trots att Diamondsupporten skriver:

” Vi beklagar om du har fått felaktig information av vår telefonsupport för som min kollega skrev så har man nekat förfrågan om babykorg. I det här fallet så är det därför att man helt enkelt inte har någon möjlighet till att hänga upp en babykorg i businessklass i den nya kabinen”.

Inte speciellt imponerande av SAS kundtjänst.....

Bumpar tråden. Vet att det var 4 år sedan och att regler och möjligheter ändras men fick ni ett bassinet på flighten? Har samma problem som ni hade att supporten nekar till bassinet pga att det inte finns möjlighet i business.
 

Senator

Moderator
Bumpar tråden. Vet att det var 4 år sedan och att regler och möjligheter ändras men fick ni ett bassinet på flighten? Har samma problem som ni hade att supporten nekar till bassinet pga att det inte finns möjlighet i business.

Jag har haft bassinet i Business på SAS -
A330. Måste dock beställas i förväg
 

Protein48

Medlem
Jag har haft bassinet i Business på SAS -
A330. Måste dock beställas i förväg
Då kommer jag inte ge mig :). Visst hade du plats 1H? Ska försöka mailledes och se om det är någon på Custom Care som faktiskt förstår att det även fungerar i business. Antar att det enbart är via dem man föreställer.
 
Toppen