Senaste nytt

BA Visa 2-4-1 (2 för 1) voucher

Homer

Medlem
Relativt enkelt är exempelvis: Rio, Mexico City, Sao Paolo, Houston, Philladelfia, Mumbai, Bermuda

Eller om du hittar utresa någonstans kan du flytta hemresan till nästa år (hänga på låset så går det mesta att boka)
saxa med annan biljett, eller köp enkelbiljett (norsken).
 

GillBates

Medlem
Håller på att boka en 2-4-1, men när jag kommer till steget där jag skall välja vem som är medresenär så kan jag bara välja från en lista där mina familjemedlemmar är inlagda. Jag tänkte resa med en vän och jag kan inte skriva in detta manuellt. Vad göra!? För att inte låta platserna gå åt skogen, kan jag boka upp med min sons namn så länge och ändra inom 24h?
 

Ledstripe

Medlem
Håller på att boka en 2-4-1, men när jag kommer till steget där jag skall välja vem som är medresenär så kan jag bara välja från en lista där mina familjemedlemmar är inlagda. Jag tänkte resa med en vän och jag kan inte skriva in detta manuellt. Vad göra!? För att inte låta platserna gå åt skogen, kan jag boka upp med min sons namn så länge och ändra inom 24h?
Rimligtvis bör det fungera kan jag tycka. Ser inte var problemet skall vara att göra så. Jag skulle helt enkelt ha testat.
 

Homer

Medlem
Håller på att boka en 2-4-1, men när jag kommer till steget där jag skall välja vem som är medresenär så kan jag bara välja från en lista där mina familjemedlemmar är inlagda. Jag tänkte resa med en vän och jag kan inte skriva in detta manuellt. Vad göra!? För att inte låta platserna gå åt skogen, kan jag boka upp med min sons namn så länge och ändra inom 24h?

lägg först in namnet på den du vill resa med under My Family and Friends

 

doc

Medlem
Tack @Homer . Det löste det hela :)
Men ändå konstigt att medresenären måste vara registrerad bland F&F. Tycker man borde kunna skriva in vem som helst när man väl har kommit till det steget i bokningen.

Det är tyvärr så att om man har ett household account så måste den man bokar resa för vara medlem i family and friends enligt reglerna. Det är dock enkelt löst, men man får ju inte byta vilka som är med hur ofta som helst.
 
Toppen