Senaste nytt

BA Rea First and Club från UK

JensE

Medlem
Kan man få reda på vad som döljer sig bakom länken? Måste vara BAEC-medlem för att få reda på godsakerna :) eller måste man vänta tills i morgon?
Står endast följande efter inloggningen ;)

The Luxury Seat Sale launches Thursday 7 February.
You will find holidays and flights to near and far on offer. So start planning your next exciting destination.
We want you to be among the first to know. In just 24 hours time, our sale in first and business class begins.
 

Homer

Medlem
Priserna till USA är riktigt bra i First JFK £2580 LAS/LAX £3080 £1=10kr :)
mindre bra priser till andra resmål :(
 

Homer

Medlem
Fast man kör väl Avios för F resor som medveten resenär och betalar för CW eller hur var det...;)

Om man gör det rutinmässigt utan att tänka först är det inte speciellt medvetet.
Det kostar 40.000 att uppgradera till JFK t/r + att man tjänar 3.500 Avios på att åka i F istället för i J.
Värt 43.500 är värt runt 4500kr (+ några hundra extra med BA VIsa)
För den som har ont om tid och behöver TPs är det en försumbar skillnad.
Dessutom är det ett mycket behagligare sätt att tjäna TPS på än att skumpa USA runt i skraltiga AA plan ;)
 

ALU

Medlem
Har en resa til RAK på gång och kollade nu om två separata bokningar med ARN-LHR ToR och en LHR-RAK till kampanjpris. Ser att kampanjpriset blir ca £ 700 i club men tillsammans med den andra biljetten landar jag ändå på ordinarie pris som jag fått sedan tidigare. Tänker jag fel nånstans? Troligen...
 
Toppen