Senaste nytt

Bättre mat i SAS Plus men all alkohol till försäljning i SAS Go

NotRyan

Medlem
Har inte detta sagts vid flera tillfällen att de kan se ombord att man är Diamond? Så passagerarmanifest visar Diamond, men man har inte fått till prefixet inom *A etc?
För några veckor sedan kunde dom inte se det i varje fall, och det lät då som att det kunde dröja till i början på nästa år....
 

joemume

Medlem
Cabin crew kan INTE se Diamondmedlemmar. Inte gaten heller. Helt värdelöst, ombordupplevelsen är precis EXAKT samma som för Goldmedlemmar. Undrar när SAS skall inse att det är ohållbart. Man hoppas för varje flygning att det skall ändras, men icke...
 

joemume

Medlem
Visade du ditt kort? Min erfarenhet är att utan att man viftar som en egofixerad idiot vid gaten med diamondkortet så händer ingenting. En bättre och mer diskret uppgradering hade skett helt automatiskt för dig. Som det var en gång i tiden kring millenniumskiftet när jag upplevde mina första gulduppgraderingar.
 

jumbooze

Medlem
Visade du ditt kort? Min erfarenhet är att utan att man viftar som en egofixerad idiot vid gaten med diamondkortet så händer ingenting. En bättre och mer diskret uppgradering hade skett helt automatiskt för dig. Som det var en gång i tiden kring millenniumskiftet när jag upplevde mina första gulduppgraderingar.
Jag visade mitt kort vid check in och fick reda på att jag kunde först få besked vid gaten.
När jag går till gaten så står det en guldkortsinnehavare som blir nekad (sorry only diamond members are able to upgrade today)
 

joemume

Medlem
Fantastiskt. Undrens tid är inte förbi. Ursäkta min bitterhet, jag gillar Diamondkonceptet och de förmåner man har vid bokning och att kunna ge sin familj en bättre upplevelse, men att man efter 5 månader efter lanseringen fortfarande inte får något nämnvärt förbättrad upplevelse ombord är rätt kasst.
 
Toppen