Senaste nytt

Bästa Star Alliance lounge för frukost London Heathrow

Brandten

Medlem
Börja i Lufthansa, och lämna sen FruBrandten där i lugn och ro under tiden som du traskar bort till B-piren och äter frukost 2, 3, och 4 innan du sen återansluter till frun i Lufthansa-loungen innan avgång.
Haha exakt så sa jag till FruBrandten men det var så trevligt i LH så vi glömde bort tiden. Final Call fick vi springa till A23. :)
 
att få en barista-gjord kaffe hos Air Canada är alltid trevligt! Jag tycker dock att Lufthansas lounge håller generellt sett hög standard, men då man sitter där vareviga gång går jag gärna bort till de andra då dem allt som oftast är tomma och är mycket renare.
 

Agö

Medlem
att få en barista-gjord kaffe hos Air Canada är alltid trevligt! Jag tycker dock att Lufthansas lounge håller generellt sett hög standard, men då man sitter där vareviga gång går jag gärna bort till de andra då dem allt som oftast är tomma och är mycket renare.
Mycket hög klass för att vara en Lufthansa Senatorlounge. Men det sista du skriver är helt korrekt, senast vände jag i dörren och gick och satte mig vid gaten istället.
 

Canadien

Medlem
Någon 2019-uppdatering här? Reser från B inom kort och vill inte dra hela familjen genom för många lounger. Har någon på B pannkakor/våfflor?
 

AABack2ARN

Medlem
Har för mig att jag såg pannkakor senast jag var i United-loungen under frukostperioden. Åt dock ingen själv. Det var en lördag, jag vet inte om utbudet varierar mellan veckodagarna?
 
Toppen