Senaste nytt

Bästa platserna i SAS nya business class?

MrDollar

Medlem
Jag har bokat 1H på en flight om ett halvår.

Vad händer om någon försöker boka infant? Blir jag flyttad till random säte, eller är det spärrat? Borde man välja annan plats?
Hur kunde du boka den platsen? Jag har 4 bokningar med sas C kommamde och varje gång har den platsen varit grå/ej valbar.
 

emj84

Medlem
Vilka platser är lämpligast att välja till MIA för två vuxna och en infant?
Vi åkte två vuxna och infant (7mån) och hade mittplatserna på rad 8. Vilken var toppen, nära till toalett och möjlighet att gå lite bakom och därmed och stöta medresenärer. Bredden på stolen gjorde att när det var sovdags låg infant bredvid i stolen
 

Timmy

Medlem
Har flygit en gång med nya business, då satt jag i ett säte som var mot fönstret. Jag har bokat 1A, antar att sätet är mot gången då?

Är det udda nummer = mot gången och jämna nummer = mot fönstret? Jag vill prova på det extra benutrymmet, men det är viktigtare med avskildhet då jag reser själv.
 

Brandten

Medlem
Har flygit en gång med nya business, då satt jag i ett säte som var mot fönstret. Jag har bokat 1A, antar att sätet är mot gången då?

Är det udda nummer = mot gången och jämna nummer = mot fönstret? Jag vill prova på det extra benutrymmet, men det är viktigtare med avskildhet då jag reser själv.
Japp jämna = fönster. Bästa platsen tycker jag så man slipper spring och serveringsvagn nära platsen.
 

Agö

Medlem
Har flygit en gång med nya business, då satt jag i ett säte som var mot fönstret. Jag har bokat 1A, antar att sätet är mot gången då?

Är det udda nummer = mot gången och jämna nummer = mot fönstret? Jag vill prova på det extra benutrymmet, men det är viktigtare med avskildhet då jag reser själv.
1, 3, 5, 7 mot gången. Jag har testat 1A. Kul om du vill höra ljudet av serveringsvagnen.
 
Toppen