Senaste nytt

Bästa Nordic choice hotell i städer som har fler än ett som Platinum..

Jag tänkte vi kunde göra en tråd där vi kan skriva om man tycker ett speciellt hotell är lite snällare mot Platinum i städer där man har fler att välja på. Jag har inte bott på så många olika hotell men jag känner att det har blivit lite skillnad när det nya statusen har kickat in.

VOX i Jönköping har uppgraderat bra.

Avalon i Göteborg har uppgraderat bra.

Jag har några som det inte gått så bra hos, men vi kanske kan skriva vilka vi har bra erfarenhet hos?

Ha en bra kväll.
 
Följer upp. Bokade standard på At Six och fick juniorsvit. Inte heller några problem med sen utcheckning. Bokade med Friends and Family och fick visa legitimation vid incheckning. Vi får väl se nu om det blir ändå mindre anledning att skriva i denna tråden. Jag hade hoppats att jag/vi kunde hitta någon bra extraförmån på något hotel....vi får väl se.
 
Ännu en uppföljning. Jag bodde igår med min dotter på VOX i Jönköping. Förra gången jag var där var det lite kaos på ett annat rum som gjorde att jag fick byta rum mitt i natten. Dom erbjud mig nästa vistelse gratis, men jag tyckte inte det var hela världen för jag var ändå upp och fick ett fint rum. Jag sa att jag betalar som vanlig, men tar gärna en middag istället. När jag checkade in så fick vi Grand Svit....Det var riktigt coolt med bastu och jättestort badkar. Vi fick också upp en massa olika rätter från deras meny. Sjukt bra.
 
Checkade in på Avalon och hade då fått den garanterade uppgradering från singel standard till Dubbel Standard. Hon som jobbade sa då: "Hotellet är tyvärr fullbokat idag, just lördagar är vår populäraste dag. Annars hade vi gärna uppgraderat dig". Det tycker jag är ett väldigt trevlig sätt att säga det på. Jag känner mig trevligt bemött och vet att det finns en anledning till varför det inte blev en superstor uppgradering.
 
Toppen