Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Diskussion i 'Övrigt' startad av David Granström, 4 Maj 2011.

1. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! 3615 kr. Såg att Komplett hade någon kod för 500 kr rabatt, men då fortfarande 3500 kr. Är främst ute efter någon rabatt liknande de som var för några veckor sedan där de kunde fås för cirka 3000 kr. Har QC35 så det är inte direkt bråttom

2. Patrik Ericsson

Patrik Ericsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Okej då hänger det på vilken nivå man är vilket pris man får antar jag, för mig kostar dem 3405 kr

3. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sannolikt så som är fallet. Är White. Misstänker att du är Black :)

4. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Webhallen har kampanj på Sony WH-1000XM3 denna helg (=resten av dagen) för 3395 kr.

jerixon gillar detta.
  5. lilydock

lilydock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    En vecka efter att jag köpt två par till fullpris (ca 4tkr st). Oh well... :)

6. lilydock

lilydock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är för övrigt mycket nöjd! Både jag och sambon förstår inte hur vi levt utan dessa lurar förut :)

7. Capa

Capa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har de hittat någon lösningen på problemen för MX3 vid kyla? Tyckte jag läste någonstans att den precis kommit en firmware update som tydligen skulle lösa problemet... Låter som dessa lurar är bäst, med reservation för just nämnda köldproblem.

8. lilydock

lilydock Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har inte hunnit använda dem i svensk utomhusvinter, men de har funkat utan problem i svensk vintertaxi, i Pontus/Amex på Arlanda, på flight över Atlanten och i AC på Miami-hotell :)

Capa gillar detta.
  9. Andrew

Andrew Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad jag vet fortfarande ingen lösning. Däremot funkar de om man startar om dem.

10. Flyingfraudster

Flyingfraudster Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!