Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Det är kampanj, köpte på b-piren. Dom var slut på shopping-gatan mellan A och F. Netonnet körde inte kampanj, det var returex dom sålde billigare.
Tackar ! Hoppas dom finns kvar till det priset nästa vecka :)

@PRJml2ENIpiC1e3L drivs inte alla butikerna på ARN av samma ägare? Det vill säga, är det inte samma pris överallt, i alla butikerna?
Så kan det vara, inget jag tänkt på. Men det är bra att veta om det nu är så :)
Inte köpt annat än laddare och sånt smått på flygplatser och då har det blivit första stället som har det jag letar efter.
 

Flyingandy

Medlem
Tackar ! Hoppas dom finns kvar till det priset nästa vecka :)


Så kan det vara, inget jag tänkt på. Men det är bra att veta om det nu är så :)
Inte köpt annat än laddare och sånt smått på flygplatser och då har det blivit första stället som har det jag letar efter.
@PRJml2ENIpiC1e3L drivs inte alla butikerna på ARN av samma ägare? Det vill säga, är det inte samma pris överallt, i alla butikerna?
Tror dom heter Capi, ja det är samma. Dom hänvisade till T2 om dom var slut i T5, samma pris där.
 
Mina QC35 är körda så det är dax för ett par nya. Använde mina Bose 2-3 timmar om dagen kan tilläggas.
Av det jag läst här så är det Sonys nya som verkar ”bäst”?
 
Tror dom heter Capi, ja det är samma. Dom hänvisade till T2 om dom var slut i T5, samma pris där.
Jag ska åka från T5 så att ta mig fram och tillbaka till T2 där tar väl en stund? Om jag ens kan göra det? ( gjorde en sökning nu på telefon och jag hitta bara info om folk som hade anslutningar som undrade hur man tog sig emellan terminalerna)
 

TomJ

Medlem
Ni som äger Sonys senaste, hur är de när man ligger ner? Har ett par äldre Bose som funkar alldeles utmärkt, MEN när man ligger mot något så kommer bruset direkt. Det kan till och med bli förstärkt ibland tycker jag.
 

apknug

Medlem
Mina QC35 är körda så det är dax för ett par nya. Använde mina Bose 2-3 timmar om dagen kan tilläggas.
Av det jag läst här så är det Sonys nya som verkar ”bäst”?
Hur känns de när de är ”körda”?
Misstänker att mina är ”försämrade”
Jag har tappat dom flera gånger så det är nog därför också. Ljudet och brusreduceringen är inte lika bra. Jämförde med att par i affär, var ganska stor skillnad.
Att byta ut "öronkuddarna" kan hjälpa lite. Stoppning blir lätt sladdrig.

Finns generiska att beställa billigt på nätet om man inte vill slanta upp 380kr för "original".
 

palmen

Moderator
Jag ska åka från T5 så att ta mig fram och tillbaka till T2 där tar väl en stund? Om jag ens kan göra det? ( gjorde en sökning nu på telefon och jag hitta bara info om folk som hade anslutningar som undrade hur man tog sig emellan terminalerna)
Lite off topic i denna tråd, men du kan ta transferbuss mellan T5 och T2. På T5 får den från gate 10 typ som ett stopp. Finns någon/några trådar om det här på forumet.
Att resa fram och tillbaka får man räkna med åtminstone 30 minuter för väntetid och resa. Sen behöver du tid att handla på T2 också.
 
Toppen