Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Diskussion i 'Övrigt' startad av David Granström, 4 Maj 2011.

1. VictorB

VictorB Medlem

Bose QC20i och QC20 för 2190kr. Unnade mig själv ett par QC20 som kompensation för att jag måste åka ekonomi till mitt utbyte i Taiwan i höst.

Bose Quiet Comfort 20 - Hages.se

2. Ni som har ett par QC25/QC15. Hur är de att använda när man inte sitter på flyget eller tåget? Hur är ljudet? Kör ni fortfarande med dom då eller funkar ett par Sennheiser utan noise cancellation för 400 kronor lika bra?

3. Marcus_R

Marcus_R Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kör faktiskt mina primärt på jobbet och tycker de funkar riktigt bra. Visst, det finns lurar för lägre peng som har bättre ljud. Men sett till helheten och att man kan ha dem på resor tycker jag de är riktigt trevliga.

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ljudet i QC25 är klart bättre än i QC20. Bytte till QC25 av skälet att ljudet i dessa är bättre, samt att de blockerar mer buller när man sitter på ett flygplan. Använder de även hemma för att lyssna på musik och stänga ute oljud från grannen (som är en respektlös idiot ibland).

5. dino_81

dino_81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Amen. Instämmer till fullo efter att ha testat både QC25 och QC20 på ett och samma flyg.

7. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset, saknade bra lurar på longhaulen förra veckan. Nu är det beställt till Hong Kong flygningen om en månad!

8. Slinter

Slinter Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett par QC25 beställda! Tack för tipset :)

9. AtleFlyg

AtleFlyg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd att det inte var på de helsvarta Limited edition, de var rätt läckra

10. JWD

JWD Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sov faktiskt med mina en hel vecka när jag var på rundresa i USA för några veckor sedan. Annars så använder jag mina QC25 regelbundet oavsett om jag flyger, åker tåg eller går ensam på stan. Ett tips är dock att vara lite extra uppmärksam om du gör det sistnämnda, för det är lätt att glömma av trafiken runt omkring.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!