Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

QC15 "sväljer" örat och är kanske bättre på denna punkten.

Om man tar av sig glasögonen så skulle jag kunna leva med dem på huvudet resten av livet. Om, som Gnopps påpekar, jag inte måste luta huvudet. Det irriterande är att själva "diademet" över huvudet blir oskönt mot huvudet, så jag antar att problemet är detsamma med QC3 eller vilka andra hörlurar som helst som har en plastskena över huvudet.
 
Vad sägs om att BusinessClass helt enkelt går igenom fem olika Noise Cancelling lurar i ett stort test?

Vilka modeller är mest intressanta att testa?

Bose QuietComfort 15 och Studio-Beats by Dr Dre verkar vara två favoriter.
 

India Alpha

Medlem
Testa gärna sennheiser, som säger sig vara så bra. Är de verkligen det? Och bedöm gärna både kvalitet, utseende oc hur praktiska de är. Jag orkar nästan aldrig släpa med mig mina för att de är stora, tar plats och känns lite fula. Och utseende spelar roll.
 

Bamsefar

Medlem
Jag kan bidra med ett par Sennheiser PXC 450 för testen, som både jag och frun är seriöst nöjda med.

Man borde också ta med Sony's senaste (kom iofs för några år sedan, så senaste... nja) MDR-NC500D borde också ingå.
 
Vad sägs om att BusinessClass helt enkelt går igenom fem olika Noise Cancelling lurar i ett stort test?

Vilka modeller är mest intressanta att testa?

Bose QuietComfort 15 och Studio-Beats by Dr Dre verkar vara två favoriter.

Bose QC3 skulle jag också säga, eftersom de skiljer sig en hel del från QC15 i både teknik och design.
 
Jag testade Bose QC3 igår på CPH i deras demo-monter. Det var första gången jag testade noise cancelling lurar men de fungerar otroligt bra måste jag säga. Inget jag skulle köpa, men det är endast för att jag vill ha små in-ear lurar så jag kan lägga örat på kudden när jag sover :) och vill slippa bära med mig ett par större lurar. Mina små creative aurora zen eller vafasen de hette är de skönaste o bästa jag testat och jag hör inget utom musiken när jag använder dessa, även på moderat volym.

Vore kanske kul att sitta på flyget med mina mint condition vintage Pioneer SE-505 :)
7d84d8349b9dbe1a2634d5b17bb0b0fe59f9f519035418.jpg
 

Alx

Medlem
Kan meddela att det förra veckan gick att köpa Bose QuiteComfort 15 för 239usd i Bosebutiken i hålan Cabazon, CA! QC3 såldes också galet billigt under Labour Day weekend... ;)
 
Toppen