Bästa necessär?

Diskussion i 'Övrigt' startad av qwerty, 1 Februari 2014.

1. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    The Sage gillar detta.
  2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Fick en utskällning på Frankfurt för att jag inte tagit ur innehållet i necessären. I Helsingfors fick de köra om allt också men där slapp jag en tillrättavisning.

Bryant gillar detta.
  3. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tar aldrig ur vätska, väldigt få flygplatser där de verkar bry sig :).

4. JohanW

JohanW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Påse från systemet :)
    Tidigare en ny inför varje resa till Kina - jag hade en "tävling" mot en kollega där jag skulle försöka sälja systempåsen varje gång till någon Kines. Om fail så fick jag bjuda på nattamaten :)

6. El Oso

El Oso Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Håller helt med dig @Thomas_Lang en bra påse från systemet kan aldrig gå fel ;-)

7. Crille81

Crille81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. RickardG

RickardG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med risk för att låta som en försäljare, men jag är sjukt nöjd med min Lay'n'Go, se inlägg ovan. Medan frugan och barnen gräver djupt i sina necessärer fäller jag upp min för omedelbar överblick :cool:

9. MangeEricson

MangeEricson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick påbackning vid säkerhetskontrollen i UME idag, och sambon fick det på samma flygplats i fredags. Vi kör båda med Sea To Summits resenecessär som genomskinlig, återförslutningsbar och mindre än en liter. Har inte haft några problem att resa med den tidigare i varken Sverige, Europa eller Asien. De hänvisade till någon ny regeländring som trädde i kraft 1 mars 2018. Är detta något som har implementerats på andra ställen, eller är det bara en egen tolkning de har börjat med i Umeå?

10. maswan

maswan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har också sett och hört det i Ume nyligen, men inte på någon annan flygplats (än). Får se hur det går från Helsingfors i morgon, om det är någon regeländring i den änden också.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!