Bästa necessär?

Diskussion i 'Övrigt' startad av qwerty, 1 Februari 2014.

1. Crille81

Crille81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kör med en Tumi. Mycket bra kvalité precis som allt annat från Tumi :)
    Håller dock med om att har man inte necessären incheckad så blir det inte mycket kvar i den.

Den från Naturkompaniet som @DrKlas tipsade om ska jag nog investera i!

2. Anfield

Anfield Medlem

Rimowa !

3. Jag använder Ziploc original från USA. Vet inte om de är så annorlunda jämfört med Ikea etc. men en påse på ett par liter håller åtminstone ett par år. Den utsätts för daglig abuse i tennisväskan så den är inte bara med på flighter. Gällande linser så har jag alltid med mig minst fyra par tvåveckorslinser och ett par mindre behållare av linsvätskor. Plus ett stort antal "droger" som Voltaren av modell starkare etc. Aldrig en kommentar även om linsvätskan ibland ligger bortglömd i något sidofack i raketväskan (alltid mitt handbagage).

4. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Använder en liten necessär i kabinväskan med några förpackningar under 75 ml. Typ tandkräm, tandborste/rakhyvel etc om checkat bagage tappas bort. Bryr mig aldrig om att packa om innehållet separat i ziplock plastpåse etc. Har passerat säkert femton kontroller både Heatrow, JFK, MIA, LAX mfl med den. Ingen har frågat mig eller bett mig packa i plastpåse. Tror storleken på förpackningarna är det viktigaste. Som riktig necessär i checkat baggage kör jag Coach i svart läder, snyggare finns inte. Älskar Coach produkter så snygga och slits inte ut.

Crille81 gillar detta.
  5. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Testa Billund ;)

6. Crille81

Crille81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flyger till LHR om 1 vecka, ska testa detta då! Har en liten Tumi som jag fått på Delta som är perfekt för ändamålet. Tar du ur den ur ditt handbagage eller låter den ligga där i med?

7. Direktorn

Direktorn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ligger med. Tar ur dator och Ipad bara. Har alltid gått bra ( har aldrig besökt Billund dock:)

Crille81 gillar detta.
  8. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kör också SAS gamla necessär i handbagaget och sedan har jag en större som får gå med det incheckade bagaget dvs om jag skall vara borta en längre tid. Jag samlade på mig lite extra SAS necessärer om plasten skulle gå sönder...:)
    Capture.JPG

9. Crille81

Crille81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den får du inte i Business längre, är en liknande i grått tyg.

10. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet och det var därför jag samlade på mig lite extra istället för att slänga dem.:)

Last edited: 9 Januari 2016

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!