Bästa långtidsparkeringen på Arlanda

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Fredde, 28 Oktober 2012.

1. Ozz

Ozz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag brukar stå bakom Ibis Hotel som är grymt prisvärt, kommer inte ihåg exakt vad det kostar men har för mig att det är 3-400 v. De har också shuttleservice till och från terminalen. Hur vida man kan parkera där utan att vara gäst vet jag inte, vi brukar ta en natt där om vi flyger morgon/lunch från ARN. Har för mig att vi brukar betala 895kr/dubbelrum för boendet.

2. Fredde

Fredde Medlem

Stort tack för alla tips!

3. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag håller med om garaget vid terminal 2. Förhandsboka på hemsidan så har de ofta bra deals, som nu senast förra veckan när jag var i USA. Kostade ca 700 kr för 8 dagar, jämfört med ca 600 kr för luftfartsverkets långtidsparkeringar. Det är en 10-15 minuters gångväg, men känner man sig seg i benen kan man alltid ta terminalbussen.

4. fly4fun

fly4fun Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Med el- och laddhybridbil parkerar man gratis obegränsad tid utanför terminal 5 :)

Last edited: 30 Oktober 2012
  5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man betala med bensinkort om man förbokar? Eller betalar man fortfarande när man kommer dit?

6. R Malmgren

R Malmgren Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man betalar med kort i samband med att man förbokar. Du anger din bils registreringsnummer och när du kommer till parkeringsinfarten finns en kamera som läser av din nummerskylt och bommen öppnas automatisk. Smidigt!

7. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade idag en parkering i Sky Citys p-garage i februari 6 dygn 19 timmar blev 895 kronor, verkligen prisvärt! Ordinarie pris skulle ha varit över 2,600 kronor.
    Hoppas det är svin kallt när bilen skall hämtas.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!