Senaste nytt

Bästa hotell club lounge i Kuala Lumpur

MarSecLtd

Medlem
Ser ut som det blir 2st resor till Kuala Lumpur i sep/okt. Så en fråga till de vana KL resenärerna. Vilket hotell har den
bästa club rum loungen (avser dryck snacks och frukost) ? Hilton,Sheraton Imp,Westin etc? 6000kr för en tvårums svit 4 nätter på Sheraton är ju riktigt billigt men är loungen kass så väljer jag ju något annat.

//Micke
 

Stefan62

Medlem
Googla på "Swiss Garden Hotel" - har inte varit där på några år, men det var mer än ok senast jag var där.
 

TheEagle

Medlem
Inga fler som har några input i denna tråd? Skall dit efter jul och man vore trevligt med ett hotell med en schysst clublounge….
 

Agö

Medlem
Library Lounge på Ritz-Carlton var inte särskilt intressant. Halvtaskig service, inget höjdarkäk, galet kallt.
 

nilsson

Medlem
Jag har bott på Westin i KL flera gånger, och tycker att det är den bästa club lounge inom Starwoods som jag besökt. Framförallt gillar jag att det finns balkonger så man inte behöver sitta i AC hela tiden.
 

Murre

Medlem
Har bott på Grand Millennium i KL ett antal gånger o deras lounge är helt ok. Ett enligt mig ett bra hotell som jag kan rekommendera.
 
Toppen