Senaste nytt

Bästa Champagne Brunch i Hong Kong

Silverfux

Medlem
Jag och frun var på Ozone champagnebrunch och det är ju kul med massor av Dopma men maten levde inte riktigt upp till förväntningarna. Sushin var bra skaldjuren ok det mesta andra rätt tråkigt enligt mig.... Kul att ha provat men skulle nog inte gå dit igen, vi drack dock ca 3 flaskor dompa så man kanske ska ta vår åsikt med en nypa salt :)
 

Direktorn

Medlem
Jag och frun var på Ozone champagnebrunch och det är ju kul med massor av Dopma men maten levde inte riktigt upp till förväntningarna. Sushin var bra skaldjuren ok det mesta andra rätt tråkigt enligt mig.... Kul att ha provat men skulle nog inte gå dit igen, vi drack dock ca 3 flaskor dompa så man kanske ska ta vår åsikt med en nypa salt :)

Antar det var bra med påfyllning då med tre flaskor?:) har funderat på Ozone i och med utsikten.. Har bara varit på free flow en gång tidigare. Det var på Hyatt The Churchill London, både jag och frugan fick vingla hem och lägga oss efter det:)
 

Silverfux

Medlem
Antar det var bra med påfyllning då med tre flaskor?:) har funderat på Ozone i och med utsikten.. Har bara varit på free flow en gång tidigare. Det var på Hyatt The Churchill London, både jag och frugan fick vingla hem och lägga oss efter det:)
Japp påfyllningstakten kunde man verkligen inte klaga på, glaset hann aldrig bli tommt utan fylldes konstant på :) Detta ledde ju också till att vi vinglade hem och fick vila en stund :)
 

Ormen

Medlem
Vi ska på Electronics Far:) Agö har du tips på bra restauranger återkom gärna. Peking Anka blir de en kväll iallafall. Vi bor på Conrad.

Förresten, åt riktigt bra Peking Anka på Tycoon Tann. De har standardtillbehören men man får även in lätt-picklad ingefära, ananas och råsocker som alternativ. Var mycket skeptisk men visade sig vara långt över förväntan. Mycket gott.

Glömde också länka till Hutong samt informera om att även cocktails ingår. Champagne i form av Veuve Clicquot. Om man väljer att gå dit rekommenderar jag starkt att önska bord vid fönstret, vill mena att det är bättre utsikt än Ozone då man är närmare staden.
 
Toppen