Senaste nytt

Bäst värde för poängen i SJ Prio?

jsn

Medlem
Jag har hittills lagt mina poäng på Min Stora Dag... Jag åker för lite tåg för att kunna göra något riktigt roligt för de poäng jag har, och på detta sätt hjälper det någon annan att få en minnesvärd dag.
 

MrGunnar

Medlem
På SJs resecentrum. Man får en pappersbiljett. Iallafall var det så förra året.

Jag har god erfarenhet av att ringa SJ Prio medlemsservice på telefonnummer 0771 - 757575 tonval 4.
Prio-medlemmar på svart nivå är prioriterade. Det brukar bli plats 1, i telefonkön trots trafikstörningar eller rusningstid.
 
  • Gilla
Reactions: olo

olo

Medlem
Påminnelse: Vid årskiftet förfaller de SJ Priopoäng som intjänades under 2013, så kom ihåg att donera oanvända poäng till Min Stora Dag.
Poängen sätts in på ett konto som Min Stora Dag disponerar och poängen kan används av barnen och deras anhöriga till tågresor med SJ.
 

GOTATH

Medlem
Har cirka 13000 poäng som förfaller i övermorgon så det får nog bli en donation till Min Stora Dag igen eftersom jag inte har någon tågresa planerad. Om jag inte bestämmer mig för att åka upp till Bc-träffen i februari vill säga :)
 

gdaily

Medlem
Har cirka 13000 poäng som förfaller i övermorgon så det får nog bli en donation till Min Stora Dag igen eftersom jag inte har någon tågresa planerad. Om jag inte bestämmer mig för att åka upp till Bc-träffen i februari vill säga :)
Testa att boka en resa och sedan avboka den...
 

GOTATH

Medlem
Har cirka 13000 poäng som förfaller i övermorgon så det får nog bli en donation till Min Stora Dag igen eftersom jag inte har någon tågresa planerad. Om jag inte bestämmer mig för att åka upp till Bc-träffen i februari vill säga :)
Fick bli ett presentkort på Liveit för 8000 poäng och resten till Min Stora Dag :)
 

JWD

Medlem
Har cirka 13000 poäng som förfaller i övermorgon så det får nog bli en donation till Min Stora Dag igen eftersom jag inte har någon tågresa planerad. Om jag inte bestämmer mig för att åka upp till Bc-träffen i februari vill säga :)
Testa att boka en resa och sedan avboka den...

Tyvärr så fungerar det inte. Om man bokar en bonusresa för poäng som förfaller den 11 december och sedan avbokar resan den 12 december så förfaller poängen automatiskt. Det man kan göra är att boka om resan och på så vis ha en resa i buffert.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

olo

Medlem
Påminnelse: Vid årskiftet förfaller de SJ Priopoäng som intjänades under 2013, så kom ihåg att donera oanvända poäng till Min Stora Dag.
Poängen sätts in på ett konto som Min Stora Dag disponerar och poängen kan används av barnen och deras anhöriga till tågresor med SJ.
Dumpar min påminnelse från förra året!

Den siste december förfaller alla poäng som intjänandes 2014.
Nytt för i år är att det även går att donera poängen till Stiftelsen Friends. Det går alltså att välja mellan Min Stora Dag och Friends.

Poäng doneras i potter om 250 poäng.

Respektive organisation har ett poängkonto hos SJ att använda för resor.
 

mha321

Medlem
Dumpar min påminnelse från förra året!

Den siste december förfaller alla poäng som intjänandes 2014.
Nytt för i år är att det även går att donera poängen till Stiftelsen Friends. Det går alltså att välja mellan Min Stora Dag och Friends.

Poäng doneras i potter om 250 poäng.

Respektive organisation har ett poängkonto hos SJ att använda för resor.
Tackar för den påminnelsen! Fixat och klart!

SJ är ju faktiskt riktigt bra i att de tillåter "små inkrement", och har väldigt låg lägstanivå enligt principen att alla donationer är bra donationer.
 

Agö

Medlem
Dumpar min påminnelse från förra året!

Den siste december förfaller alla poäng som intjänandes 2014.
Nytt för i år är att det även går att donera poängen till Stiftelsen Friends. Det går alltså att välja mellan Min Stora Dag och Friends.

Poäng doneras i potter om 250 poäng.

Respektive organisation har ett poängkonto hos SJ att använda för resor.
Bumpar denna påminnelse. Det går nu att donera i ännu mindre potter än 250 p, hela vägen ned till 50 p.
 
Toppen