Senaste nytt

Bäst hotell på Arlanda?

aikputte

Medlem
Jag har bott på Clarion, Quality och Arlandia.

Jag har även kört transfer för gäster hos Park Inn, Connect och Quality.
Vissa gäster var nöjda men dom ville bara ha ett rum att sova i, inget extra, men för den som vill ha något mer blir inte särskilt nöjd hos dessa.

Clarion vinner helt klart för mig!
 

Alx

Medlem
Park Inn Arlanda är inte längre ett Park Inn utan blev för en tid sedan Best Western Arlanda Park. I mina ögon borgar Best Western inte för någon förbättring av någonting ens på sikt.

Jag tycker att Radisson SkyCity är helt OK!
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Best Western ( Fd. Park in) är nog sämst, i andra änden av skalan har man Clarion, Radisson Sky City och Radisson Arlandia.
 

Direktorn

Medlem
Radisson Arlandia brukar alltid bjuda på bra stor frukost vid standardrum, vilket inte Radisson Sky City gör. Kan vara bra om man inte har bråttom till flyget. Enkelt med buss Alfa till terminalen precis vid hotellet. Arlandia är fint och har alla faciliteter. De har flera gånger uppgraderat mig och frun till Businessrum även då vi hade lägsta statusen.
 

joemume

Medlem
Clarion Arlanda är HELT överlägsna! Har alltid bott på Radisson Sky City tidigare, men Clarion otroligt mycket bättre.
 

Agö

Medlem
Clarion Arlanda är HELT överlägsna! Har alltid bott på Radisson Sky City tidigare, men Clarion otroligt mycket bättre.

Intressant. Jag måste testa Clarion. Jag är mycket nöjd med Sky City. Alltid uppgraderad, alltid trevlig välkomstgåva, alltid frukost, aldrig några problem med tidig incheckning. Som Gold. Hoppas på än bättre nästa vecka, första besöket som CCC.
 

Hansi

Medlem
Bodde på BW Park Inn sista veckan i mars och hade bokat ett dubbelrum för 660SEK. Blev uppgraderad till ett helt nyrenoverat rum (tror Radisson påbörjade detta innan försäljningen till BW). Blev förstummad att istället för 60-tals inredning få ett rum som liknade de nyrenoverade på Arlandia. Det vara bara kaffeapparaten som saknades.
Middagsutbudet dåligt och billig miljö. Frukosten helt OK men bambamatsal.

Nya Arlandia bra rum men tyvärr är resturangen/frukostavd väldigt liten mot tidigare kanske 40% mindre. Gästerna som kom fick inte plats... är detta förbättring?
 
Toppen