Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

palmen

Moderator
Absolut! Jag har själv tänkt på det och har till och med hittat en potentiell tillverkare. Behöver bara fixa en snygg design :)
Ni får fixa en annan logga bara så det inte blir varumärkesintrång...
Öka antalet sökningar man kan göra, tillgång till lite extra features och någon trevlig välkomstgåva om man vill lämna ut sin adress.
 
Absolut! Jag har själv tänkt på det och har till och med hittat en potentiell tillverkare. Behöver bara fixa en snygg design :)
Förslag på tagg
upload_2018-7-31_22-32-24.png
 
Wow, det gick snabbt. Hur gjorde du den? Jag skickar gärna design idéer till dig :D
Knepa lite i photoshop :)

Tack, men vet inte hur mycket hjälp jag kan vara, är inget jag kan speciellt avancerat.
Inget jag någonsin har jobbat med.
Tror att om man ska göra det seriöst så ska man arbeta i Adobe Illustrator eller liknande
 
  • Gilla
Reactions: Alf

pqvst

Medlem
AwardFare Trips - Med "Trips" kan man enkelt leta fram en T/R bonusresa mellan två zoner. Perfekt för när man vill hitta en sista minuten-resa i 1:a klass eller en weekend getaway. "Trips" kräver Gold konto, men över helgen erbjuds Black Friday 50% rea på första året när man skaffar ett årligt Gold konto.

af-trips3.png
 

Capa

Medlem
AwardFare Trips - Med "Trips" kan man enkelt leta fram en T/R bonusresa mellan två zoner. Perfekt för när man vill hitta en sista minuten-resa i 1:a klass eller en weekend getaway. "Trips" kräver Gold konto, men över helgen erbjuds Black Friday 50% rea på första året när man skaffar ett årligt Gold konto.

Visa bifogad bild 82080

Subscribed to gold. Tack för ditt bidrag till vårt community :).
 
Toppen