Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Gizmo79

Medlem
Fick Black Friday erbjudande från Awardfares om 3 månader för halva priset, avslutade min prenumeration i september i år och betalade då 4.99$/månad nu när jag kollar så skall dom ha 9.99$/månad har som hunnit höja däremellan eller kör dom en ”fuling”?
 

Zissou

Medlem
Jag skaffade ett medlemskap efter att ha haft ett uppehåll från tjänsten några månader. Är det bara för mig det tar evigheter att göra en sökning ett specifikt datum mellan två destinationer? Den laddar i flera minuter och jag måste reloada sidan för att få fram resultatet.
 

JacobGBG

Medlem

Där säkrade ni en prenumeration så fort man har vaccinet i armen. För oss i GOT har frånvaro av detta länge varit ett problem.

EDIT: Dock verkar den ha några barnsjukdomar. Jag kan få ut mycket mer resultat genom att gå direkt på hub jämfört med om jag söker från GOT med stopp. Används det snäv transfertid i algortimen?
 
Last edited:

Tolle

Medlem
Jag skaffade ett medlemskap efter att ha haft ett uppehåll från tjänsten några månader. Är det bara för mig det tar evigheter att göra en sökning ett specifikt datum mellan två destinationer? Den laddar i flera minuter och jag måste reloada sidan för att få fram resultatet.

Samma här, jag dagligen sökt på en rutt i april/maj nästa år - ca 120 sökningar om dagen och det tar en evighet... Typ en timme om dagen i bara söktid.
 
Toppen