Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Canadien

Medlem
SQ F kan väl finnas i SAS API för awardsökningar trots att det inte visas upp grafiskt på den nuvarande söksidan
 
SQ F CPH-SIN alt SIN-CPH med eurobonus finns ju inte tillgängligt i något publikt system så hur ska programmet kunna hitta dom platserna.
Tror inte SAS/EB ät villiga att släppa in andra i deras centrala system.

Jag var tvungen att gå tillbaka i gamla konversationer och mail för att se vad jag fått detta ifrån. Den 29 maj såg i alla fall jag SQ F mellan CPH-SIN-CPH på lifemiles.com. Som ett resultat av detta bokade jag fast två platser i slutet av mars 2019. Så helt stängt verkar det inte vara i alla system.

Edit: Fel datum. (ändrat nu)
 

pqvst

Medlem
Jag var tvungen att gå tillbaka i gamla konversationer och mail för att se vad jag fått detta ifrån. Den 29 maj såg i alla fall jag SQ F mellan CPH-SIN-CPH på lifemiles.com. Som ett resultat av detta bokade jag fast två platser den 10-18 maj 2019. Så helt stängt verkar det inte vara i alla system. Desstuom väldigt långt in i framtiden...

Det går även att söka SQ awards på KrisFlyer (som jag har undersökt lite) och copaair (men den visar inga CPH-SIN awards).

Hade varit intressant att jämföra typ expertflyer, matrix, lifemiles och krisflyer mot verklig tillgänglighet för EB.
 
Toppen