Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Maja

Medlem
Hur är det med Thai, syns det några flighter i Business från BKK till Europa i april 2020 än?
 
De söks automatiskt efter ett tag, men annars kan du trigga en manuell sökning på rutten om du har Gold.

Den visar högsta antalet tillgängliga platser som vi hittat på någon källa, vi har ett par fler utöver United :)

Jag är guld och vet hur man gör ”refresh” på tillgänglighet, men hur gör jag för att trigga en ny sökning på en rutt ett visst datum egentligen?
 

Tonton

Medlem
Jag är guld och vet hur man gör ”refresh” på tillgänglighet, men hur gör jag för att trigga en ny sökning på en rutt ett visst datum egentligen?

Menar du att söka efter tillgänglighet på en rutt som inte finns med bland Awarfares 320+ standardrutter? Satte ihop en snabb video för att visa. I exemplet sökte jag på rutten Bangkok-Phuket efter 1 Augusti.
 
Menar du att söka efter tillgänglighet på en rutt som inte finns med bland Awarfares 320+ standardrutter? Satte ihop en snabb video för att visa. I exemplet sökte jag på rutten Bangkok-Phuket efter 1 Augusti.

Tack! Jag hade inte insett att man kunde trigga en ny sökning på de datum det inte fanns tillgänglighet på rutten i senaste "automatiska" sökningen genom att klicka på det röda krysset. Jag har oftast kört en bredare sökning, t.ex MUC/FRA - PVG/HND då hamnar man ju inte i den vyn.
 
Tack! Jag hade inte insett att man kunde trigga en ny sökning på de datum det inte fanns tillgänglighet på rutten i senaste "automatiska" sökningen genom att klicka på det röda krysset. Jag har oftast kört en bredare sökning, t.ex MUC/FRA - PVG/HND då hamnar man ju inte i den vyn.
Dock står ju mycket om funktionerna i början av tråden. Speciellt custom search
 

Maja

Medlem
Har äntligen tagit mig tid att signa upp mig för ett betalkonto men kan ej genomföra några custom searches, det finns helt enkelt inget förstoringsglas att trycka på.

screenshot.png

Så vad gör jag för fel? :oops:
 
Toppen