Senaste nytt

Award 2-4-1 till costa rica jul/nyår

Davvelavve

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? GOT
  2. Var är din destination? San Jose (Costa rica)
  3. Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Tur och retur
  4. När vill/behöver du resa ut? Tidigast 22/12-21 senast 27/12-21
  5. När vill/behöver du komma hem? Senast 8/1-22
  6. Hur länge vill du vara borta? 8-13 dagar
  7. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  8. I vilken kabinklass? Business
  9. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Vilket star alliance som helst, men Air canada verkar bra. Gärna config 1-2-1 i biz.
  10. Vad är din budget? (för 2) 135 000 EB poäng + en 2-4-1
  11. Vad är det viktigaste för dig?
    • Upplevelsen ombord
  12. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Inte nödvändigt, men aldrig varit i Amerika så några timmar över gör inget.
Sökt lite på Air Canada och hittat nån resa, svårt att veta om dom är bokningsbara för mig.
Har redan en bokad resa till LA över jul och nyår men det lockar mer till värmen för bad och glassande.

Mvh
 

palmen

Moderator
Problemet är att jag behöver avboka LA resan om jag ska boka ny, poängen och vouchern behöver jag...

Går det att se på Air canadas om det är bokningsbart lika united bussiness saver typ?
Njae, mycket av air canadas flighter är bara tillgängliga för egna programmet. Dubbelkolla om samma flighter finns för United, gör de inte det går det troligtvis inte att boka. Men som redan nämnts, du måste ringa in och fråga för att få ett svar från någon som kan titta vad sas kommer åt, och tyvärr vet vi ju av erfarenhet nu att många på sas inte kan/vill söka.

Du kan göra bokningen på ny resa och avboka den gamla i samma samtal om det skulle finnas platser.
 
Toppen