Senaste nytt

Avis Upgrade för EuroBonus Gold, Diamond & Pandion

M@GNÜS

Medlem
Får i regel alltid en bil någon klass över C som jag oftast bokar (även under 10000-poängs kampanjen). Detta har gällt i Sverige, Tyskland och USA... sämre lycka på sommardestinationer dock.

Är EBD.
 

Tongen2

Medlem
Kan vara bra att läsa T&C: "This offer may not be used in conjunction with any other discount, promotion or offer."

Jag använder denna nu i Malaga, 10k kampanjen. Lämnar tillbaka bilen imorgon. Återkommer med svar hur det går med poäng osv när poäng kommit in. Står fortfarande EBS på bokningen, som jag var då, men de matade in en uppgradering ändå. Får se helt enkelt :-D
 

agehall

Medlem
Jag använder denna nu i Malaga, 10k kampanjen. Lämnar tillbaka bilen imorgon. Återkommer med svar hur det går med poäng osv när poäng kommit in. Står fortfarande EBS på bokningen, som jag var då, men de matade in en uppgradering ändå. Får se helt enkelt :-D
Även om du skulle råka få poäng så är det en stor varningsflagga på detta - kör man båda erbjudandena ska man nog räkna med att det ena inte kommer att fungera.
 

Tongen2

Medlem
Jag använder denna nu i Malaga, 10k kampanjen. Lämnar tillbaka bilen imorgon. Återkommer med svar hur det går med poäng osv när poäng kommit in. Står fortfarande EBS på bokningen, som jag var då, men de matade in en uppgradering ändå. Får se helt enkelt :-D

Update:
Idag kom det in 10 000 poäng på kontot! Inga konstigheter alls.
Snacka om att detta flyter på bra numera :)
 

richard87

Medlem
Kan flika in att jag också fick poäng idag för en hyra i USA förra veckan där jag använde en uppgraderingsvoucher. Jag bytte även bil två gånger under hyran pga tekniska problem.
 
Jag hyrde en grupp C bil i Vancouver, använde kupongen och fick en Tiguan för samma pris och 3000 Eurobonus poäng kom in samma dag som jag hyrde bilen.
 
Toppen