Avis Preferred

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Meazza, 12 Mars 2015.

1. FrontX

FrontX Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inför den första gången jag hyr på Avis så tänkte jag gå med i Preffered. Men det är ju helt hopplöst, får på den svenska sidan upp att de har problem med uppdatering av profiler, och när jag försöker regga via Amex P så har ett "general error occured" och så har det varit ett bra tag nu.

Någon som har tips på hur jag ska göra? Annars får jag väl helt enkelt stå vid disken på gammalt hederligt sätt och vänta på att de ska knappa in allt.

2. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gå in på Avis.se och registrera ett konto, sedan ringer du kundtjänst för att koppla det mot Eurobonus. Tydligen enda sättet enligt personen jag pratade med för typ ett år sedan. De gör det inte helt lätta att få det kopplat mot någon typ av förmån.

Thomas F gillar detta.
  3. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Btw besviken på Avis som nedgradera status i dessa tider. Såg precis att jag har tappat President nivån, måste vara enda bolaget jag har hört om som inte förlänger

4. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lite OT kanske men SJ gör det inte heller. :(

5. Birch

Birch Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. McFace

McFace Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hyr sällan av Avis i Sverige så för mig går de rätt i arkivet, men detta fick jag i början av juni:

upload_2020-6-24_11-31-20.png

Med andra ord bör det kunna gälla även dig om du lyckas få tag på någon på kundtjänsten som pratar ett dechiffrerbart språk.

7. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det där syftar till kuponger för fri weekend hyra eller rabatt. Jag blir provocerad av Avis i varje mail de skickar till mig, de nedgraderar min status men i mail från dem står det fortfarande President Circle... I-lands problem

8. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressant utveckling. I alla mail jag har fått från Avis har det stått att jag är President men hemsida och appen har visat Preferred Plus. Fick för ett tag sen mail från Avis att jag får behålla min nuvarande status 1 år till. Efter det har appen och hemsidan visat President igen :)

GOTBound gillar detta.
  9. CoooC

CoooC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick ett mejl om förlängd President-status för en vecka sedan från Avis.

10. GOTBound

GOTBound Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ni som fått er status förlängd hos AVIS, fick ni det i direkt anslutning till "nedgraderingen"?
    Jag blev nedgradering från President's tier till vanligt medlem den 28/8.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!