Homer
Medlem
Du ska kontakta det lokala kontoret där du hyrde.
fungerar utmärkt med kundtjänst i Sverige vet jag av erfarenhet
Du ska kontakta det lokala kontoret där du hyrde.
Och jag vet av erfarenhet att det inte går.fungerar utmärkt med kundtjänst i Sverige vet jag av erfarenhet
Ja, har du loggat in på din sida på Avis?Hej! Jag har just blivit medlem och genomfört några tidigare hyror hos Avis i år. Kan jag efterregistrera dessa på något vis?
Det är synd att Avis i Stockholm verkar vara konstant överbelastade. Det känns inte som att man får ut så mycket av sin President's Club. Har fått 2 riktigt bra uppgraderingar (klass C till volvo S90) men det var innan jag blev President's Club. Har aldrig fått dubbeluppgradering sedan jag blev President's Club.
Om jag förstår det rätt är samtliga kontor i Stockholms Län förutom Arlanda i samma bilpool så det ska inte spela någon större roll vart man lägger sin bokning heller.
Det är synd att Avis i Stockholm verkar vara konstant överbelastade. Det känns inte som att man får ut så mycket av sin President's Club. Har fått 2 riktigt bra uppgraderingar (klass C till volvo S90) men det var innan jag blev President's Club. Har aldrig fått dubbeluppgradering sedan jag blev President's Club.
Om jag förstår det rätt är samtliga kontor i Stockholms Län förutom Arlanda i samma bilpool så det ska inte spela någon större roll vart man lägger sin bokning heller.
Då måste du ha otur. Jag får en S90 75 procent av hyrorna, när jag har bokat c-klass, på Klarabergsviadukten. Alla andra gånger de senaste fyra åren utom en har jag fått dubbel uppgradering.