Avis kampanj 6500 poäng till Eurobonus. Boka 1 september- 31 oktober 2018

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Martin_S, 31 Augusti 2018.

1. Buffon

Buffon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittar bara för 1100 i C klass. Provat massor av datum men utan framgång. 650 kr är ju taget om man skulle hitta det

2. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har blivit några bokningar. Bland annat när jag flyger till Skellefteå där stationen för helghyra tar 640kr.

Gus, jerixon och Berglund gillar detta.
  3. robertkniv

robertkniv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis, det är en sund inställning. Ingen rättighet, men om möjlighet infinner sig och iblandande parter är på det klara med att det är i bådas intresse så är det ju inget problem vid vissa tillfällen. Men att ha det som en förutsättning och ingångskrav är knappast gynnsamt.

Brandforce gillar detta.
  4. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tycker det är en rimlig sak att anta eftersom det affärsmässigt är en vinst för Avis när de kan hyra ut samma fordon till flera personer samtidigt. Man borde nästan få rabatt när man väljer att inte hämta ut sin bil (men ändå betala för den).

5. Homer

Homer Medlem

Det hoppas jag verkligen de inte gör!
    Vem bär ansvaret för böter, olyckor, skador...

Jane Insane och Berglund gillar detta.
  6. Thornado

Thornado Medlem

De kanske inte hyr ut samma faktiska fysiska bil till flera personer, men de kan ju i alla fall ha fler parallella hyror än det antal bilar de har på det kontoret.
    Senast jag "hyrde" en bil som jag inte hämtade ut så såg bilinformationen på fakturan jag fick efteråt ut så här:

Så uppenbarligen hade jag kört omkring i en virtuell röd Toyota Yaris den helgen.

kedja, agehall och Hafermann gillar detta.
  7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Ser lika dant ut på mina hyror, vem kommer att skaffa regnummer NOSHOW till sin bil nu?

Thornado, Brandforce, agehall och 1 annan gillar detta.
  8. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och jag är tydligen besatt av att hyra skåpbilar :)

Sir Lemon gillar detta.
  9. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du som inte hämtar ut bilen får en fantasibil och den riktiga bilen hyrs ut till någon annan. Det är en superdeal för Avis

10. WTP

WTP Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Därför vill vi ha 10000p - inte 6500p!

Brandforce gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!