Senaste nytt

Avis kampanj 6500 poäng till Eurobonus. Boka 1 september- 31 oktober 2018

Martin_S

Medlem
Avis skarvar med ännu en kampanj...

Villkor:

Drive away with 6,500 Extra Points





1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus

2. Only valid for reservations taking place between 1st September – 31st October 2018 and rentals taking place between 1st October 2018 – 30th April 2019

3. SAS EuroBonus Extra points promotion are valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada.

4. Extra points awarded for any rentals of 3 days or longer and minimum of Car Group C

5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days

6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions

7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply

8. See www.avisworld.com/EuroBonus for full terms and conditions
 

fcx

Medlem
6500 poäng för en 3-dagars ger fortfarande runt 10 öre per poäng.

Ingen begränsning i antal hyror denna gång...
 

chazzie

Medlem
Nej!! Boka inget!
Låt dem förstå att 10k för klass C i 3 dygn är vad vi vill ha

Det var väl något liknande innan förra 10k-kampanjen kom igen vill jag minnas, jag tror det var 7000p då. Jag tror de testar lite för att se vilken nivå som är ger mest hyror mot minst köpta poäng hos SAS, eller så är det bara konspirationsteoretikern i en som går på högvarv :)

Tyvärr inte Oceanien denna gång heller, jag som ska ha hyrbil i februari där... Förhoppningsvis kommer det på en eventuellt kommande 10k-kampanj!
 

aikelo

Medlem
De tre hyrorna jag tog på förra kampanjen som slutade igår (4 dagars). Då blev snittet mellan 800-900kr för 4 dagar med J klass(eller 3 dar+ nån timme) och 10000Eb poäng x3 till kontot.
Tycker det var hyfsat värde faktiskt.
 

Krotan

Medlem
Hittar bilar neråt 660kr för tre dagars C-klass på Klaraberg i denna kampanjen. Fortfarande prisvärt, speciellt om man som jag ändå behöver en bil över helgen.
Synd den bara är för bokningar till 30 april, blir inte många extra bokningar eftersom jag redan har till siste mars på de förra 10k-kampanjerna med C-klass..
 

NyfikenGrau

Medlem
Det var väl något liknande innan förra 10k-kampanjen kom igen vill jag minnas, jag tror det var 7000p då. Jag tror de testar lite för att se vilken nivå som är ger mest hyror mot minst köpta poäng hos SAS, eller så är det bara konspirationsteoretikern i en som går på högvarv :)

Tyvärr inte Oceanien denna gång heller, jag som ska ha hyrbil i februari där... Förhoppningsvis kommer det på en eventuellt kommande 10k-kampanj!

Precis, Australien med 10k-kampanj skulle sitta som en smäck, ska dit för första och kanske sista gången i januari så rundresa med hyrbil på tre olika platser.

Undrar varför Oceanien och Sydamerika undantas så ofta?
 
Om man hyr en bil i 6 dagar, genererar det dubbla poäng då?
Jag vet att svaret finns någon stans, men gör det lätt för mig nu genom att fråga hyrbilsexperterna. :D
I den förra kampanjen så hittade jag ingen bra deal som passade mina behov.
 
Toppen