Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

ucce

Medlem
Inte på denna men för 4000p-kampanjen tidigare fick jag maila 4 gånger, med tre olika löften och vänta ca 4 månader totalt, när de inte har svarat på den tid de angett eller poängen inte inkommit inom den tid de sagt skickade jag ett nytt mail, repeterade och var väldigt jobbig :)

Åtta mail totalt tog det för mig, men nu har jag iaf fått poängen :) Var svenska kundtjänsten som svarade
 

igelkotten

Medlem
Har retroclaimat en bokning på cypern i början av feb, men Avis känner inte igen varken reservationsnummer eller kvittonummer. Någon som kan hjälpa mig och slänga upp en mail till en fysisk person på andra sidan?

Tack!
 

pswe

Medlem
Lite OT. Avis appen har uppgraderats och hos mig ligger nu kommande hyror i en mer logisk ordning. Dock har all historik i avis preferred sektionen försvunnit, står bara noll hyror noll euro i staplarna...någon mer med samma problem?
 

jumbooze

Medlem
Kommer nog behöva boka om flera bilbokningar till framtiden, är det någon som bokat om och fått poäng på den ombokade bokningen?
 
Kommer nog behöva boka om flera bilbokningar till framtiden, är det någon som bokat om och fått poäng på den ombokade bokningen?

Jag gör det nästan varje vecka. Har inte varit något strul alls med poängen, dock viktigt att du behåller samma bokningsnummer (och givetvis uppfyller villkoren även efter ombokning).
Jag boka om nu till imorgon, ringde in och det skulle inte vara några problem, kolla med säkerhet att det var rätt och samma bok nr och det var det, fick mejl direkt under samtalet och allt såg rätt ut.
Dock fick jag 11:- mer i avgift o_O
Orkade inte ifrågasätta varför med risk för att dom strular med något och poängen går miste.
 

Berglund

Medlem
Lite OT. Avis appen har uppgraderats och hos mig ligger nu kommande hyror i en mer logisk ordning.
Jag har ringt in till Avis kundtjänst tre-fyra gånger sedan januari och påpekat just detta fel i appen, att bokningar närmast i tid rimligen borde ligga överst i listan över kommande. Riktigt trevligt bemötande varje gång, de har lyssnat, fört anteckningar och lovat att föra kommentarerna vidare. Med mina 50 Avisbokningar blev det oerhört tungrott!

Min historik följde också med så fint. Har du möjligen bytt kreditkort? Det verkar som om Avis sorterar in bokningar under respektive preferred profil efter bland annat just kreditkortsnummer. Jag får själv in genomförda bokningar på min profil där jag inte är vare sig hyrestagare eller additional driver utan endast varit den som erbjudit mitt kreditkort för att betala. Samma kort som ligger inlagt i min preferred profil.
 
Toppen