Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Johanna, 2 Januari 2018.

1. chazzie

chazzie Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte på denna men för 4000p-kampanjen tidigare fick jag maila 4 gånger, med tre olika löften och vänta ca 4 månader totalt, när de inte har svarat på den tid de angett eller poängen inte inkommit inom den tid de sagt skickade jag ett nytt mail, repeterade och var väldigt jobbig :)

2. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har problem med att avboka en bokning?`
    Klickar på Avbeställ bokning, sedan Ja men det enda som händer är att sidan laddas om.

Måste man ringa Avis? Hittar inget formulär som gäller före hyra utan endast efter.
    Måste avboka en del bokningar och blir ett jäkla massa rabblande om jag måste ta det via telefon.
    Borde ju gå att maila eller ska Avis dissa alla som har hörselproblem eller talproblem? Inte för att jag personligen lider av något av ovan men tycker det är skönare att speca upp allt jag vill avboka via email.

3. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prova annan kanal - Avisappen, desktopwebbläsare av olika sort, mobil android, iPad.

Jag har lyckats avboka online, tror det var på desktop Mac

4. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det har aldrig varit några problem att avboka förut så därför jag blev förvånad då det inte fungerat på en vecka.
    Men ska testa i lite andra kanaler så får vi se om det fungerar bättre.

5. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade samma problem och var tvungen att ringa och avboka. Funkat via hemsidan tidigare

6. trollet

trollet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var tvungen att ringa in och avboka , provat de flesta kanalerna..gav upp.
    Kundservice noterade mitt info om felen men verkade inte bry sig ...

Canadien gillar detta.
  7. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har någon använt sin 15-Euro voucher och kan bekräfta att man ändå får sina 10 000 Eurobonuspoäng?

8. Krotan

Krotan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte provat men tvivlar på att det går. Alla EuroBonus-erbjudanden brukar innebära att dom inte får kombineras med andra erbjudanden. Möjligt systemet missar kombon men då är det mer tur imho.
    Men kan såklart ha fel :)

9. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det beror väl på om vouchern räknas som en rabatt eller delbetalning, det borde vara ok om det räknas som delbetalning. Du kan se vouchern med det finstilta här Avis Preferred | Sida 12 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

10. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte fått några poäng för mina hyror 23 Feb och 2 Mars ännu. Alla andra hyror (9 st) har poängen kommit in efter max en vecka.

Någon mer som har problem?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!