Senaste nytt

Avis kampanj 10.000 poäng till Eurobonus. Boka 2-15 januari 2018

Buffy

Medlem
Kör över till Kungsholmen, då är söndagarna gratis. Tror att det är dyr zon vid centralen.

Jag har alltid självriskeliminering. Nu med halka, stockholmare med sommardäck och plogbillar så kan det vara en idé :). Själv har jag köpt en årlig försäkring via insurance4carhire för ca 480:-
Ja, så gjorde jag förra gången.
Det kan det vara värt för de hyror jag har. Gäller den försäkringen i USA också?
 

Buffy

Medlem
Lite OT nu, jag vet, Sorry.
@agehall vad är bäst, att ta den för EU för de 5 hyrorna och betala elimineringen i USA, eller ta med USA?
Topcashback ger 26% på Insurance4carhire.
Vad tillkommer i USA med AVIS?
 

agehall

Medlem
@agehall vad är bäst, att ta den för EU för de 5 hyrorna och betala elimineringen i USA, eller ta med USA?
Svårt att säga - allt beror på omständigheter. Jag bestämde mig till slut att köpa en extra försäkring som täcker USA men jag vet att jag har runt 4v i hyrbil under 2018 där borta. För svenskt bruk hade jag kört "oförsäkrat".

Vad tillkommer i USA med AVIS?
Beror på hur du bokat. Bokar du via avis.se och säger att du är svensk som bor i Sverige så ska du få totalpriset vid bokningen.
 

ucce

Medlem
Har någon en mailadress där ni fått svar och sedemera poäng registrerarde retroaktivt? Eller annat tips+ Det gäller en hyra i dubai via eurobonussidan där jag för att få poängen ringt svenska kundtjänsten, mailat retroreg och mailat engelska kundtjänsten. På mail svarar de inte och per telefon säger de att de ska kolla upp det men inget händer

Cirka 8v sedan hyran, där något uppenbart gick fel för originalbokningsnumret hamnade inte i bokningen. Tog en evighet att få kvittot först och sen inga poäng så klart. Går heller inte att fylla i retroregformuläret.

tacksam för tips
 
Toppen