Avis (Generell diskussion)

Diskussion i 'Hyrbilar' startad av Double Trouble, 19 Juli 2018.

1. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har försökt ringa till uthyrningskontoret i Malaga hela dagen men de verkar ha stängt av sin telefon. Ser att många skriver samma sak på google reviews.

Fan va jag hatar hyrbilsföretag...

SilverJonten gillar detta.
  2. FrontX

FrontX Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är nyfiken på att hyra deras Range Rover Velar, enda anledningen till att jag är beredd att bedra Hertz just nu. Dock är jag lite orolig över att de har lägst betyg av alla uthyrare i city. Finns det en anledning till det eller bara en tillfällighet?

Men det går varken att skapa ett Preffered-konto via Amex eller via den "vanliga vägen" alltså på deras sida. Står bara error hur mkt jag än försöker.

Någon som har upplevt samma problem?

Och finns det någon mailadress till kontoret på Klarabergsgatan?

3. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag tycker verkligen att Avis i City är riktigt bra. Alltid trevliga och får oftast mkt bättre bilar än jag förväntat mig.

jag skickar mailen i pm.

FrontX gillar detta.
  4. Meazza

Meazza Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick du till det till slut?

5. Double Trouble

Double Trouble Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kom aldrig i kontakt med kontoret i Malaga. Jag tog det på plats och det löste sig, dom var faktiskt jäkligt trevliga och proffsiga vid preferred-disken. Kostade ganska mycket att lägga till en extra dag men när jag senare fick fakturan blev det mycket billigare än vad jag trodde, så jag vet inte riktigt vad som hände.

Meazza gillar detta.
  6. ErikSyd

ErikSyd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är "helgerbjudandet" historia numera?? Vill hyra bil över en helg i Göteborg i sommar och tycker det ser oskäligt dyrt ut!

7. Anton Clausén

Anton Clausén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Utan att veta exakt hur vidare det är historia eller inte men mina observationer och slutsatser är att sen det gavs grönt ljus för fria resor inom Sverige så sålde hyrbilsföretagen snabbt slut på bilar och priserna skenade ordentligt i höjden.

gastronaut och Berglund gillar detta.
  8. mha321

mha321 Medlem

Någon som vet om detta fortfarande gäller? Alternativt har ett direktnummer? Och om det fortsatt gäller, har de hyfsad svarstid på den adressen (samma dag åtminstone), eller är de lika dåliga på mail?

9. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har direktnummer dit. Skickar ett pm.

mha321 gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!