Senaste nytt

Avis: 7000 SAS Eurobonuspoäng för minst 7 dagras hyra

Homer

Medlem
De har ändrat i villkoren och fått till en minst sagt suspekt text...


7. Retro claims of missing points will only generate 500 EuroBonus Extra Points.

10. Promotional points or any additional points can not be retro claimed.

Benefits for EuroBonus Customers


Om de menar genom att använda det här formuläret stämmer det dock
Missing Miles?
 

Maja

Medlem
So hur tusan ska man säkra att man får sina poäng? Jag lämnar tillbaka vår hyrbil i morgon och vill givetivs ha mina 7000 poäng. Ska jag göra något för att säkra att jag får dem när jag lämnar den?
 

Meazza

Medlem
Hur lång tid brukar det ta innan poängen trillar in? Jag har fått 500 poäng när bilen hämtades ut, men de 7000 kampanjpoängen lyser fortfarande med sin frånvaro, trots att det snart är två veckor sedan bilen lämnades tillbaka.
Jag ska hämta ut en bil imorgon bokad med denna kampanj. Får se om poängen kommer in.
So hur tusan ska man säkra att man får sina poäng? Jag lämnar tillbaka vår hyrbil i morgon och vill givetivs ha mina 7000 poäng. Ska jag göra något för att säkra att jag får dem när jag lämnar den?
Själv lämnade jag bilen för ca 2v sen, har fått 0 p än. Vart mejlar man?
Jag har utvecklat följande metodik när det gäller Avis/Eurobonus:

1. Boka enligt konstens alla regler.
2. Genomför bilhyran.
3. Invänta felaktig kreditering till Eurobonus.
4. Maila customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com och begär rättning.

Repetera sen för varje hyra framöver.
 

Nemo

Medlem
De har ändrat i villkoren och fått till en minst sagt suspekt text...


7. Retro claims of missing points will only generate 500 EuroBonus Extra Points.

10. Promotional points or any additional points can not be retro claimed.

Benefits for EuroBonus Customers


Om de menar genom att använda det här formuläret stämmer det dock
Missing Miles?

...och se till att spara en kopia av villkoren i erbjudandet eftersom dessa brukar plockas bort innan kampanjen är över.

I förra kampanjen hade de t.ex. utlovat

5. Your EuroBonus Extrapoints will be added to your EuroBonus account 7 days after your Avis rental has taken place.
AVIS: 3000 poäng 4dgr (boka 1:a - 31:a juni - hyr 1/7 - 31/12) | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Mitt inlägg #4 i denna tråd har en screenshot av villkoren. Skicka med den om Avis skulle krångla.
 

Meazza

Medlem
Jag har inte fått mina poäng än men i alla fall svar från kundtjänst:

Regarding the 7000 miles promotion offer please note that we had some issues with our rewarding system, which is now resolved.

Alltid är det något...
 
Toppen