Senaste nytt

AVIS - 6000 poäng: hyr minst 4dgr och betala med SAS American Express

Elberto

Medlem
Nu har jag som konsekvens bokad av mina fyra kommande bokningar med AVIS. Vilket j*vla p*ssföretag!
Det är ca. 21.000 EB poäng som fattas på mitt konto.
Jag skickade mejl, försökte ringar ett par gånger, försökte kontaktar Avis folk via LinkedIn, Facebook. Ingen som bryr sig.

Aldrig igen AVIS.
Aldrig.
 
A

Aurora

Guest
Nu har jag som konsekvens bokad av mina fyra kommande bokningar med AVIS. Vilket j*vla p*ssföretag!
Det är ca. 21.000 EB poäng som fattas på mitt konto.
Jag skickade mejl, försökte ringar ett par gånger, försökte kontaktar Avis folk via LinkedIn, Facebook. Ingen som bryr sig.

Aldrig igen AVIS.
Aldrig.

Det tok litt tid, noen telefoner og en god del eposter, men til slutt fikk jeg mine poeng. Det virker rart om du ikke har kommet igjennom, hvilke eposter har du prøvd?
 

lillemannen

Medlem
Droppade detta efter ett tag och skickade över till AAdvantage istället för dom 500/1000 EB är mer värt där då jag får lika mycket hos AA.
 

Meazza

Medlem
Nu har jag som konsekvens bokad av mina fyra kommande bokningar med AVIS. Vilket j*vla p*ssföretag!
Det är ca. 21.000 EB poäng som fattas på mitt konto.
Jag skickade mejl, försökte ringar ett par gånger, försökte kontaktar Avis folk via LinkedIn, Facebook. Ingen som bryr sig.

Aldrig igen AVIS.
Aldrig.
Sjukt trist. Fick själv bara 1000 poäng för första hyran inom kampanjen, men har en andra nyligen avslutad och en tredje kommande helg.

Hur svårt kan det vara, Avis?!
 

FF#1

Medlem
Är det någon som har fått poäng?
Ska återlämna en bil i denna kampanj i dag, har låga förväntningar...
 
A

Aurora

Guest
Bortkastad tid att kontakta kundtjänst i Sverige, Norge osv. det enda de gör, om de alls orkar bry sig,
är att skicka ärendet vidare till Avis Europe HQ, bättre att kontakta dem direkt.
customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com (Jag tror att de som hanterar poäng sitter i Ungern)

Stemmer, jeg fikk endelig mine 4500 Eurobonuspoeng etter å ha sendt mail til customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com.

Jeg ble bedt om å kontakte den epostadressen direkte fra den andre epostadressen ( customerservice.scandinavia@bsc.avis-europe.com ). Når jeg først fikk kontakt med avisgroup-eposten gikk det veldig radig for seg med poengene.
 
Toppen