matte_ante
Medlem
Yup, jag har också en hyra nästa vecka. Funkar det inte med poängen så kommer jag aldrig mer att hyra av Avis.
Nu har jag som konsekvens bokad av mina fyra kommande bokningar med AVIS. Vilket j*vla p*ssföretag!
Det är ca. 21.000 EB poäng som fattas på mitt konto.
Jag skickade mejl, försökte ringar ett par gånger, försökte kontaktar Avis folk via LinkedIn, Facebook. Ingen som bryr sig.
Aldrig igen AVIS.
Aldrig.
Sjukt trist. Fick själv bara 1000 poäng för första hyran inom kampanjen, men har en andra nyligen avslutad och en tredje kommande helg.Nu har jag som konsekvens bokad av mina fyra kommande bokningar med AVIS. Vilket j*vla p*ssföretag!
Det är ca. 21.000 EB poäng som fattas på mitt konto.
Jag skickade mejl, försökte ringar ett par gånger, försökte kontaktar Avis folk via LinkedIn, Facebook. Ingen som bryr sig.
Aldrig igen AVIS.
Aldrig.
Bortkastad tid att kontakta kundtjänst i Sverige, Norge osv. det enda de gör, om de alls orkar bry sig,
är att skicka ärendet vidare till Avis Europe HQ, bättre att kontakta dem direkt.
customerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com (Jag tror att de som hanterar poäng sitter i Ungern)