Senaste nytt

AVIS 2.000 Eurobonuspoäng vid hyra i SE, DK, NO (boka 31/7 hyr 30/9/)

Homer

Medlem
När du bokar bil i juli direkt hos Avis tjänar du 2,000 SAS EuroBonus extrapoäng.

Boka din mellan 1 juli - 31 juli 2019
Hämta ut din bil mellan 15 augusti - 30 september 2019

Sas EuroBonus 2,000 extrapoäng är giltigt för hyror i Sverige, Danmark och Norge

  • Poängen tilldelas på hyror som är 3 dagar eller fler och är giltigt på alla bilgruppen (ej skåp och lastbilar)

Ange AWD-nummer T595000 samt ditt unika EuroBonus-nummer vid bokning.
Hyrbil Sas - Hyra bil med Scandinavian Airlines



Värt att kolla pris med de vanliga rabattkoderna, då intjäningen är
1.500 poäng Guld och Diamond och 1.000 för övriga

N070000 Member
K126200 Silver
E114500 Gold
D194200 Diamond
N072800 SAS Pandion
 

Krotan

Medlem
Hittade detta på deras sida:
Regler och villkor
Endast giltigt för reservationer gjorda mellan 1 juli – 31 juli 2019 med utcheckning 15 augusti – 30 september 2019
Kampanjen är endast giltig för bokningar som gjorts på www.avis.se
Poängen tilldelas på hyror som är 3 dagar eller fler och är giltigt på alla bilgruppen (ej skåp och lastbilar)
Kan inte kombineras med andra erbjudanden och rabatter
Standard Avis och SAS EuroBonus regler och villkor gäller
För att ta del av kampanjen måste du ange AWD (rabattkoden) T595000 i bokningspanelen ovan
Sas EuroBonus 2,000 extrapoäng är giltigt för hyror i Sverige, Danmark och Norge (1,500 Extrapoäng samt 500 baspoäng)
Erbjudandet är endast giltigt på separata hyror
Dina EuroBonuspoäng kommer att läggas till direkt på ditt EuroBonuskonto inom 14 dagar efter avslutad hyra

Intressant fråga då är: Får man alltså 500 SAS baspoäng per bokning? Det är ju isf ett nytt grepp...

Man ska boka detta direkt via www.avis.se och inte via vanliga bokningssidan för Eurobonusbokningar.
 
Last edited:

Krotan

Medlem
Kan hålla lite mer låda :)

Försöker söka upp en bil på Stockholm DT (Klarabergsviadukten 92) men får inga lediga bilar på olika testade helger i augusti eller september om jag använder deras kampanj-AWD.
Byter jag AWD får jag lediga bilar..
Kanske inte helt klart i deras backend ännu?
 

Homer

Medlem
Intressant fråga då är: Får man alltså 500 SAS baspoäng per bokning? Det är ju isf ett nytt grepp...

Man ska boka detta direkt via www.avis.se och inte via vanliga bokningssidan för Eurobonusbokningar.


Förvirrat som vanligt, på den vanliga sidan står det

2. SAS EuroBonus-medlemmar och Silver kunder kommer att tjäna minst 1,000 EuroBonus-poäng på varje hyra som bokas via den här sidan.
www.avisworld. com/eurobonus.

3. SAS EuroBonus Gold och Diamond kunder kommer att tjäna minst 1,500 EuroBonus-poäng på varje hyra som bokas via den här sidan.
www.avisworld. com/eurobonus.

...

1. Du kommer att tjäna minst 1 000 EuroBonus-Extrapoäng på varje biluthyrning, men endast om du gör din bokning via www.avisworld. com/eurobonus.

2. Om du bokar direkt via andra Avis-webbplatser eller -bokningscentraler kommer du endast att tjäna 500 EuroBonus-Extrapoäng och då kan det dessutom hända att du inte får dina samarbetsförmåner.
https://www.avisworld. com/avisonline/eu-gb/avis_partners3.nsf/c/EurobonusSE+reglerochvillkorgaller


(Kan tolkas som att man i vanliga fall får 500 poäng om bokar via avis.se men under kampanjen 2.000 )
 

chazzie

Medlem
Inte det bästa värdet, men om en viss del är baspoäng kan det kanske vara intressant om man ligger nära nästa nivå, men ur rent poängintjäningsperspektiv är det lite väl lite poäng för att motivera vansinnigheterna som uppstod vid 10K-kampanjen :)
 
Kan hålla lite mer låda :)

Försöker söka upp en bil på Stockholm DT (Klarabergsviadukten 92) men får inga lediga bilar på olika testade helger i augusti eller september om jag använder deras kampanj-AWD.
Byter jag AWD får jag lediga bilar..
Kanske inte helt klart i deras backend ännu?
Har du lyckats hitta någon bil med den här kampanjen (AWD-koden) @Krotan? Har någon? Jag får "INGA FORDON HITTADES" alla datum och stationer jag testat med, och samtliga har massor av bilar tillgängliga om jag tar bort AWD-koden...
 

Krotan

Medlem
Har du lyckats hitta någon bil med den här kampanjen (AWD-koden) @Krotan? Har någon? Jag får "INGA FORDON HITTADES" alla datum och stationer jag testat med, och samtliga har massor av bilar tillgängliga om jag tar bort AWD-koden...

Nej ingen bil funnen alls. Iofs bara kollat på Stockholm/Klaraberg eftersom det är där jag hyr, men det finns inga bilar på den kampanjen där... tar man bort kampanjkoden finns det bilar.
Ganska kass mao.
 
Nej ingen bil funnen alls. Iofs bara kollat på Stockholm/Klaraberg eftersom det är där jag hyr, men det finns inga bilar på den kampanjen där... tar man bort kampanjkoden finns det bilar.
Ganska kass mao.
Tack för snabbt svar!
Det är samma här, men jag kollade även random datum i Visby, Göteborg, Arlanda osv. Urkasst, rentav.
 
Toppen