Senaste nytt

Avis 10.000 eurobonus extra poäng

Tongen2

Medlem
Är ni säkra på att ni kan visa kupongen på telefonen eller på utskrivet papper?
Jag fick intrycket att man skulle lämna in den kupong man fick i original.

Det står "simply take this coupon" vilket jag tolkar som just denna kupong, inget om att det är ok att ha med en kopia av den.

Jag är inne på samma tanke... Det står ju ett kupong-nummer och erbjudandet tolkar jag som ett personligt erbjudande. Tveksam att en kupong går att återanvända.
Lockande! Men hmm nja vi får se om jag chansar.
 

Bryant

Medlem
Det som sas på eventet var att det endast att inkassera 10.000 poäng per eurobonusnr. De kan tydligen känna av det där... Men kupongen är inte personlig.
 

Homer

Medlem
@Homer du som har koll, finns det några kampanjer som inte har black-out under jul/nyår? Hertz eller Avis?

15:e december är ett magiskt datum även för biluthyrarna, varefter det brukar bli dyrare och/eller kampanjerna sämre.

Om du tänker hyra en skikkelig bil kan du tjäna 10k Avioser.

For every £1 (excluding taxes) you spend with Avis you can collect 3 Avios, a maximum of 10,000 Avios will be awarded per qualifying rental.
Avis Avios Proposition

Sen finns det massor av rabattkoder som inte ger några poäng men ibland bra priser
t.ex Hertz Motormännen CDP 560619
 

Senator

Moderator
15:e december är ett magiskt datum även för biluthyrarna, varefter det brukar bli dyrare och/eller kampanjerna sämre.

Om du tänker hyra en skikkelig bil kan du tjäna 10k Avioser.

For every £1 (excluding taxes) you spend with Avis you can collect 3 Avios, a maximum of 10,000 Avios will be awarded per qualifying rental.
Avis Avios Proposition

Sen finns det massor av rabattkoder som inte ger några poäng men ibland bra priser
t.ex Hertz Motormännen CDP 560619

Tack.. just nu letar jag BGO den 20-22 december. Priserna helt ok, men inga bra bonusdeals :(
 
Toppen