Senaste nytt

Avis 10.000 eurobonus extra poäng

Nemo

Medlem
Jag har fått en kupong från Avis som ger 10.000 eurobonus extrapoäng vid bokning minst 4 dagar, minst grupp C, boka 12 sept-30 nov 2019, kör mellan 12 sept 2019-31 mars 2020 (eller del därav), dock ej jul/nyår (16 dec 2019-5 jan 2020). Fritt fram för alla att använda, som jag förstår det.

avis_eurobonus_2019_0001.jpg
 

nissefalk

Medlem
Tack, provade att göra en bokning med den, det gick inte att lägga in kupong koden direkt i bokningen såsom det gick med en tidigare kupong jag hade, man måste visa upp denna kupong vid disken, men för 10k poäng så är väl det värt det extra besväret.
 

nissefalk

Medlem
Provade också att boka men hittade inte CPN rutan där man kan lägga in kupong koden :/

Det går inte att lägga in koden under boknings processen, man får först göra bokningen och sedan gå till Car Rentals from Avis, Book Online Now & Save | Avis Car Rental | Avis Rent a Car och göra en modify på den gjorda bokningen, men som sagt med denna koden kan man inte lägga in den själv ändå, det kommer upp ett felmeddelande som säger att koden måste läggas in vid hyres disken genom att visa upp kupongen.
 

Jackie

Medlem
Det går inte att lägga in koden under boknings processen, man får först göra bokningen och sedan gå till Car Rentals from Avis, Book Online Now & Save | Avis Car Rental | Avis Rent a Car och göra en modify på den gjorda bokningen, men som sagt med denna koden kan man inte lägga in den själv ändå, det kommer upp ett felmeddelande som säger att koden måste läggas in vid hyres disken genom att visa upp kupongen.

Tack nissefalk!

Får hoppas att dem gör rätt för sig denna gången då, fick problem med de 4000 extra poäng sist för att hon som stod vid disken var ny (fick endast 1000 poäng).
Efter några samtal fram och tillbaka (efter ca: 3-4 veckor) så trillade resterande 3000 poäng in på kontot.
 
Intressant! Säker på att de går att nyttja av alla? Står ju coupon code... Är det för just denna eller står det samma nummer på alla? (Ni fick väl dessa på Diamond-eventet antar jag?)
 
Toppen