Senaste nytt

Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, t o m 2012-DEC-28

JacobGBG

Medlem
Jag minns vagt att jag läste om hur någon här tog sig legitimt till Staterna i F för 6000:- med Lifemiles. Jag var mittimellan julklappsutdelning och Kalle & hans vänner när jag läste det däremot. Nu sitter jag och försöket pussla ihop det hela men kan inte på något sätt få ihop det och ser ej heller posten jag reffererar till (har den blivit editerad)?
 

Palazzi

Medlem
Jag minns vagt att jag läste om hur någon här tog sig legitimt till Staterna i F för 6000:- med Lifemiles. Jag var mittimellan julklappsutdelning och Kalle & hans vänner när jag läste det däremot. Nu sitter jag och försöket pussla ihop det hela men kan inte på något sätt få ihop det och ser ej heller posten jag reffererar till (har den blivit editerad)?

Tror denna info plockats ur den vanliga tråden som var 10s +... Det var Andreas Eriksson som skrev informationen... Jag har inte kollat upp exakta siffror, men det låter inte helt orimligt om man köper under poängbonusen och sedan betalar cash+poäng.
 

JacobGBG

Medlem
Det innebär ju ett insta-köpa isåfall. Får göra en närmare undersökning när jag sitter vid datorn hemma. Har bara kunnat surfa på mobilen hela julhelgen. Är precis på väg att taxa från gate 38 på ARN.
 
Toppen