Avbokade bonusresor

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Stenis32, 14 November 2015.

1. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Syns tyvärr inte på MilesMore bokningssida så de platserna tog nog Thai tillbaka.

Visar ett upptaget säte i First och tre platser till salu så troligen går det att boka en person med Eurobonus på denna.

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Thai har dragit in alla First och Business Class bonusresor på långflygningar (undantaget för resor i närtid där man fortfarande kan hitta platser) så platser som avbokas kommer inte att återgå.

3. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet du varför? Och är stoppet permanent?

4. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    De har devalverat sin egen uttagstabell i Royal Orchid Plus och i samband med ändringarna i det egna programmet så tog de bort nästan all Business och First inventory till Europa, Oceanien och Japan till Star Alliance. De släpper fortfarande platser nära inpå, men inget långt i förväg. Oklart om det bara är temporärt eller permanent, men det har varit så i snart två månader.

Last edited: 23 Maj 2019
    Tongen2, Zniper, KennethL och 4 andra gillar detta.
  5. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för info! Har en bokning med SQ/Lufthansa hem från Bangkok i april 2020 men den är verkligen inte optimal. Får helt enkelt ringa och fråga med jämna mellanrum.

6. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för den infon!

7. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag avbokade nyss 2 awardplatser i C-klass CPH-NRT-CPH 30JAN2020-14FEB2020. Jag ser inte att de dykt upp som bokningsbara än iaf.

Mattias Holmén gillar detta.
  8. Kommer inom kort avboka 1 plats i c enligt nedan.

Hör av er om ngn vill tajma (jag söker själv 2 platser i c Arn-Lax / Sfo i juli där jag har c med Swiss hem 28 juli).

6/6 Arn-Ewr
    10/6 Ewr-Arn

Bägge via Cph, hem sena avgången 23.30.

palmen gillar detta.
  9. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tänker avboka ARN-EWR och IAD-CpH 6/9 respektive 22/9 under dagen, i SAS C. Säg till om någon skulle vara nyfiken att se om de går tillbaka.

10. nissefalk

nissefalk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Släppte just 2 platser LAX-ARN den 3e Februari 2020 i business med SAS, de ser inte ut att ha gått tillbaka ännu men kanske någon som vill försöka nypa dom om de kommer tillbaka inom någon timme

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!