Senaste nytt

Att göra en retro claim?

Börling

Medlem
Apropå frågan hittade jag det på scandics hemsida:

Tjäna och använd SAS EuroBonus-poäng

Om du är SAS EuroBonus-medlem får du 500 EuroBonus-poäng per natt om du bor på ett av våra Scandichotell. Visa ditt EuroBonus-kort när du checkar in hos oss!
Poäng

Eftersom det inte är möjligt att tjäna både EuroBonus-poäng och Scandic Friends-poäng vid samma hotellvistelse, måste du välja från vilket program du vill tjäna poäng. Du kommer bara få förmåner från det program du har valt.

Du kan också använda dina SAS EuroBonus-poäng för frinätter på ett av våra Scandichotell.

Det hade jag ingen aning om. Jag kan inte få EB och scandic samtidigt?

Trevlig Valborg förresten
 

Glenn E

Medlem
Jag håller på att försöka bli kompenserad för en ofrivillig ombokning och nedgradering från SAS+ till Lufthansa ekonomi i Februari.
Dessutom bokad innan 27 november.

Jag får detta svar som ju ser bra ut:

Dear Mr. Glenn E
Thank you for your request for retroactive EuroBonus points.
We are pleased to inform you that the points you requested have been credited to your account and will appear in your next account statement.
Would request you to please check your upcoming statement if points are not there please contact us.
Points eligible for accrual will be credited to your account according to the rules specified in the EuroBonus Membership Conditions. For more information please visit our website:

Problemet är att bara de poängen jag fick för LH flygen finns registrerade.
Ska jag förvänta mig att poängen jag ska ha kommer in senare?

Väldigt kostigt tycker jag.
 
Last edited:
Toppen