Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.

Roger J

Medlem
Vi MÅSTE ju inte bo på samma hotell även om det blir enklare och roligare. Det är självklart en fråga om vilken kedja man gillar och vilken budget man tänker sig.

Jag föreslår att vi tar Hilton Paddington som vårt hushotell. Dubbelrum går lös på 1500 SEK om vi inte hittar någon kampanj. Men eftersom många har bra Hiltonkort här så tror jag nog det blir värt? Loungen har så klart gratis bar. Den stora fördelen med detta hotell är att det ligger inne i Paddington Station vilket gör att Heathrow Express är cirka 30 sekunder från hotellet.
WDYS??
För att ta sig till Farnborough behöver vi ta tunnelbanan till Waterloo och sedan tåg i 35 minuter.
 

Roger J

Medlem
Jag åker gärna taxi... men jag tänker att vissa vill hålla nere pengarna så gott det går och det vore roligt om vi kunde bo så många som möjligt på samma ställe?? Concis, kan du tänka dig att dela TAXI då?? :rolleyes:
 

MarcusC

Medlem
Vi MÅSTE ju inte bo på samma hotell även om det blir enklare och roligare. Det är självklart en fråga om vilken kedja man gillar och vilken budget man tänker sig.

Jag föreslår att vi tar Hilton Paddington som vårt hushotell. Dubbelrum går lös på 1500 SEK om vi inte hittar någon kampanj. Men eftersom många har bra Hiltonkort här så tror jag nog det blir värt? Loungen har så klart gratis bar. Den stora fördelen med detta hotell är att det ligger inne i Paddington Station vilket gör att Heathrow Express är cirka 30 sekunder från hotellet.
WDYS??
För att ta sig till Farnborough behöver vi ta tunnelbanan till Waterloo och sedan tåg i 35 minuter.

Bra förslag tycker jag Roger, Jag röstar på det. Jag tror tåg är smidigare till Farnborough, när jag vart där tidigare år är det ofta långa bilköer runt/in till eventområdet.
 

Magino

Medlem
Då har även jag bokat in mig denna helgen i London. Åker ner redan på torsdagen och hem på söndagen med SK534. Så inget party på flyget med er för min del, men möter gärna upp er för Farnborough och så :)
 

xmit

Medlem
Då har jag också bokat flyg för denna resa, BA781 & BA786 som huvudgruppen.
Ska bli kul att träffa er alla !
 

Concorde

Founding Member
Låter som ett fantastiskt trevligt initiativ! Ni verkar vara ett helt galna, och jag tror att jag skulle passa in fint! Tyvärr är jag bokad med både hund och sambo på SK1853 ARN-ALC den 14/7 för fyra veckors sommarsemester... Dock hoppas jag att det kommer fler chanser och möjligheter?

Yes. Jobbar på att få till något ännu häftigare med BA till hösten/vintern.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen