Senaste nytt

Artikel: Följ med till Farnborough 2012 - årets stora flygshow i London

Status
Stängd för vidare inlägg.

011430121

Medlem
Mycket trevligt initiativ har varit på de senaste 4 Farnborough, har dock varit på fredagen, har köpt biljetter via Airliner World för att komma in på fredagen.
Har tyvärr aldrig fått komma in i de olika passagerarflygen, det har alltid varit VIP visningar.

För 14 dagar sedan bokade jag årets Farnborough, åker med SAS SK 525 på fredagen ( med tipps på BC, blev det C-class med 75 % rabatt kampanjen)
Tanken var att besöka uppvisningen på fredagen, men om man får hänga på BC gänget på lördagen så är det givetvis trevligare!
Anmäler mig även för middagen på lördagen om det finns möjlighet,

På söndagen åker jag hem med SK 532, dessvärre ingen BC aktivitet den dagen för min del.

Om någon annan kommer att bo på Radison Edwardian Kenilworth Hotel
på 97 Graet Russell Street så säg till, så kan vi ta oss till Waterloo tillsammans på lördag morgon.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Usch, nu börjar jag vackla lite. Det vore ju skoj att hänga med, men samtidigt är det svårt att säga nej till familjen... Hmm... Får se om jag ändrar mig framåt sommaren.
 

rob74

Medlem
Låter kul! Jag hakar gärna på champagneprovningen på Harrods om det blir av. Jag och en kompis körde en av deras vinflighter förra året och tyckte det var ett trevligt koncept. Sedan kan man ju gå och dregla lite över montern med alla Chateau Petrus-flaskorna. "Billigt"... ;)
 

rob74

Medlem
Jag och Ola Brandborn delar rum på förmodligen Park Plaza. Det är ju kul om det blir fler som bor där...
Oklart än om vår gemensamme vän hakar på... (Vad tror du, Fredrik? ;) )
Givetvis så bokar vi en natt var så att vi båda kan tjäna lite poäng! :)
 

Concorde

Founding Member
Vilken biljett typ har ni köpt? Får se hur mycket jag deltar i övriga aktiviteter då både familj och nära vänner finns i London.

Martin, hade du paxat min Galleries First guesting? ;)
 

gdaily

Medlem
Deltagarlista

Uppdaterad: 2012-APR-16
Följande medlemmar bokat flighten för ditresa
på 2012-JUL-13.
Följande medlemmar bokat flighten för hemresa
på 2012-JUL-15

Huvudgruppen:
AHO BA781
bjornstrom BA781
Concorde BA781
Fredrik BA781
Kricka BA781
Kristofer BA781
Marcus C BA781
Ola Brandborn BA781
rob74 BA781
Roger J BA781
sunkan BA781
TreD BA781

Annat flyg:
Kaellstroem BA8492
011430121 SK525

Huvudgruppen:
AHO BA786
bjornstrom BA786
Concorde BA786
Fredrik BA786
Kaellstroem BA786
Kricka BA786
Kristofer BA786
Ola Brandborn BA786
rob74 BA786
Roger J BA786
sunkan BA786


Annat flyg:
Marcus C till Göteborg
TreD BA782
011430121 SK532
 
Last edited by a moderator:

gdaily

Medlem
Antar att det är en del Stockholmare som ska med på den här utflykten. Hur tar vi oss till Arlanda?

Får jag föreslå SJ, Regional, tåg 278
Avgång: 15:23
Framme: 15:42

Förstaklassbiljett kostar idag 128 kronor och ger tillgång till SJ-loungen på Stockholms Central, så kan vi träffas där för lite pre-rese-lounge-häng... Eller tycker ni att det är för tidigt?
 
Antar att det är en del Stockholmare som ska med på den här utflykten. Hur tar vi oss till Arlanda?

Får jag föreslå SJ, Regional, tåg 278
Avgång: 15:23
Framme: 15:42

Förstaklassbiljett kostar idag 128 kronor och ger tillgång till SJ-loungen på Stockholms Central, så kan vi träffas där för lite pre-rese-lounge-häng... Eller tycker ni att det är för tidigt?

Bra förslag men blir det inte ganska mycket raj-raj om vi ska hänga i SJ-loungen först, sen BA loungen 2.5 timme och sen 2.5 timme fest ombord :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen