Senaste nytt

Arlanda till Friends Arena, bästa väg?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läste precis nyheterna och det verkar vara en nedriven kontaktledning mellan Upplands Väsby och Rotebro. Endast 1 spår kan användas av 4, dvs stora förseningar att vänta (mellan arlanda och stockholm, även för arlanda express) och man vet inte just nu när det förväntas vara klart. Kan vara bra att ha koll på detta inför kvällen om det fortfarande är problem.

EDIT: 2a på bollen, precis som göteborg kommer vara ikväll ;)

Tack för infon, en fråga googlade lite och hittade alternativet att ta flygbussen till Järva krog och gå därifrån ska tydligen vara 1,9 km bara! Är det ett bra alternativ om pendeltrafiken inte skulle fungera?

Snart 4000 Göteborgare som har bokat och jag lovar, vi kommer höras! ;)
 

Agö

Medlem
Tack för infon, en fråga googlade lite och hittade alternativet att ta flygbussen till Järva krog och gå därifrån ska tydligen vara 1,9 km bara! Är det ett bra alternativ om pendeltrafiken inte skulle fungera?

Snart 4000 Göteborgare som har bokat och jag lovar, vi kommer höras! ;)
Absolut. Lite snirkligt men det är rätt nära.

Lycka till. Det viktigaste är att aik inte vinner ikväll.
 

palmen

Moderator
Tack för infon, en fråga googlade lite och hittade alternativet att ta flygbussen till Järva krog och gå därifrån ska tydligen vara 1,9 km bara! Är det ett bra alternativ om pendeltrafiken inte skulle fungera?

Snart 4000 Göteborgare som har bokat och jag lovar, vi kommer höras! ;)
Har aldrig gått där emellan själv men verkar vara rätt enkelt enligt google maps. Göteborgarnas entre lär dock vara vid Quality Hotels skulle jag tro så det är lite närmre än vad kartan visar.
upload_2015-10-26_11-15-13.png


4000 är väl en OK siffra för er, men mot 40.000 kommer ni inte höras direkt mycket skulle jag gissa på (beror i och för sig på hur matchen utvecklas)
 

Fredrik

Medlem
Tack för infon, en fråga googlade lite och hittade alternativet att ta flygbussen till Järva krog och gå därifrån ska tydligen vara 1,9 km bara! Är det ett bra alternativ om pendeltrafiken inte skulle fungera?

Jag skrev om Frösunda tidigare vilket är hållplatsen efter Järva krog. Båda funkar om man har ett hum om vart man är på väg.
 
Har aldrig gått där emellan själv men verkar vara rätt enkelt enligt google maps. Göteborgarnas entre lär dock vara vid Quality Hotels skulle jag tro så det är lite närmre än vad kartan visar.
Visa bifogad bild 43209

4000 är väl en OK siffra för er, men mot 40.000 kommer ni inte höras direkt mycket skulle jag gissa på (beror i och för sig på hur matchen utvecklas)

Ok siffra!? Det är rekord... Sitter just nu och laddar i loungen på Landvetter!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen