Senaste nytt

App som tidsfördriv i luften

Ett önskemål vore en app för att följa flighten. Offlinekarta med position, höjd och hastighet vore önskvärt. Någon som har något liknande?
Jag känner inte till någon sådan app, men om du nöjer dig med positionen så kan det fungera med en vanlig smartphone med GPS och MAPS.ME eller google maps (man kan cache:a eller ladda ner ett begränsat antal kartor i google maps) installerat. Jag har själv vid vissa tillfällen lyckats hitta flygplanets position genom att aktivera GPS:en och placera telefonen mot flygplansfönstret. Om man är uppkopplad mot flygplanets WiFi brukar det vara lättare för GPS:en att hitta positionen.
 
En bild från 2048. 2 ska in i 2 och bli 4... 4 in i 4 och bli 8.... Osv Tills man har en kub på 2048. Fastnar alltid på 5000-7000 poäng förutom när jag skulle till Aberdeen och kom in i någon dimma och tog mig till 13596, jag blir så stressad och gör alltid bort mig :D Men förbannat vad beroendeframkallande. Gratis att ta ner!
Visa bifogad bild 27357
OT: ett tips för att uppnå bra resultat är att jobba sig ner mot ett hörn hela tiden. på så sätt hamnar det inte lika många isolerade brickor
 

Homer

Medlem
Plague Inc. har nämnts tidigare i tråden, för 6 år sedan, men nu är det väl läge att göra det igen ;)

◈◈◈ #1 top game globally with 200 million+ games played ◈◈◈

Plague Inc. is a global hit with over half a million 5 star ratings and features in newspapers such as The Economist, New York Post, Boston Herald, The Guardian and London Metro!

Epidemin har börjat och det är upp till dig att på ett strategiskt sätt sprida och utveckla en dödlig smitta för att utplåna mänskligheten. Att vara en hjälte och rädda världen är hedervärt, men att göra slut på världen med en dödlig sjukdom är väldigt roligt – även om det inte borde vara det.

cWl4eOFUszh0muXX8dXmmhW0sf-DJj-DvHAeL3mfywYJodXW-VUoFJVdmKER585a3d0=s360


CISS6Md5ysaA51FafHNFkkvl1mwhRjEyj5GO-0Dv6wvt9He0TzH_nLv3nbfuUAGTgmRq=w2742-h1382



Plague Inc. – Appar på Google Play

‎Plague Inc. i App Store
 
Toppen