Senaste nytt

App och webbläsare visar olika biljettillgång

Hej.

När jag i dag skulle boka resa hem från EWR direkt till ARN 30/1 skiljer det sig i app och på webb.
I appen stod det att business var helt slut men på webben gick det att boka biljett. Stod att det fanns en biljett kvar.
Fanns dessutom 13-14 ej valda stolar men det säger kanske inte så mycket. Är det nåt problem med appen? Har kollat i flera dagar men var först i dag jag kollade på webben och såg att de sålde biljetter trots att appen visade annat.
 

ptotheg

Medlem
Jag har varit med om detta och allt som oftast går biljetten inte att boka (när det inträffat för mig iaf) i slutfasen när en ska betala uppstår något error. Men provskjut om det är något du vill ha tänker jag!
 

Bulle

Medlem
Händer mig ibland också! Gått över till att köra webbläsaren även på mobilen när behöver boka via den.
 
Toppen