Använder du Best Western Rewards?

Diskussion i 'Best Western & Rewards' startad av Martin Björnström, 16 Augusti 2013.

1. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom precis på att jag har en väldigt massa bortglömda frinätter på B W. Måste tas tag i tämligen snabbt :)

2. FFlash

FFlash Medlem

Land:
    Finland Finland
    Nyligen statusmatchad till BW Diamond och bokade mitt första ever BW natt. Senare ändrades planer så att jag ringde hotellet direkt och avbokade. Fick just ett mail från BW som tackade mig för min vistelse och jag fått antal poäng för stayn. Huh? Gick och kollade BW kontot mitt, fanns inga poäng dock :D mystiskt brev

3. Jag med loggade in och hittade 57 000p, kanske räcker till något passande boende på kommande USA resa

4. Johan_G

Johan_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har också konto där, diamond statusmatchat från Choice platinum. Jag har knappt bott på BW då det har känts som om kortet inte gett något utöver matkupongen. En skum sak som jag upptäckte i förra veckan när jag loggade in var att jag fortfarande var diamond trots att jag inte satt min fot på ett BW på evigheter. Jaja, eftersom jag ändrat resemönster och tappat all min övriga status kanske BW kan vara något för mig ändå, jag får ju i alla fall en matkupong ;)

5. Valley

Valley Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Slog mig att jag faktiskt fick en 100,- matkupong när jag bodde på BW sist.

Annars har jag, på tidigare nämnda hotell, fått mycket bra behandling eftersom jag var stamgäst på deras hotell ett par år. Nu tror jag att det beror mer på ägarfamiljens inställning än att de tillhör BW

FF#1 gillar detta.
  6. JohanW

JohanW Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Var Diamond under en längre period men aldrig att dom ser det automatiskt när man checkar in. Blev aldrig uppgraderad på rum och fick alltid säga till om vouchers och tidning. Bästa är att använda samma hotell ofta så lär dom sig ens kortstatus. Inte så att man orkar byta rum eller tjata sig till självklara saker när man checkar in 23.30 efter 4 timmar i bilen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!