Senaste nytt

Anmälning till BusinessClass.se middag på Köpenhamn flygplats på lördag 19 jan 2013

Hyggeligt! Desværre kan jeg næppe komme. Husk at få rabat ved bestillingen....Jeg taenkte på om det ikke var oplagt at have middagen i selve SL loungen da det jo er den vi indvider? Med særlig tilladelse kan vi bestille maden udefra ?? SAS samarbejder jo i højeste gear, det bør da udnyttes. Lidt liv på loungen på en død lørdag skader da ikke....?

Jag tror på "Keep it simple" och det är ganska lagom med invigningen i loungen för 25 personer med invigningsdrycker och lite tal etc. Sen tar vi vår grupp och glider in på ett Steakhouse och firar på egen hand.
 

jumbooze

Medlem
tänkte uppdatera listan med folk/stolar men tråden är låst?
Någon som brukar flyga CPH-ARN? Jag har en tajt ankomst och ska hitta till Scandinavian Lounge för första gången innan vi boardar planet mot OSL... Any pointers? Eller kommer vi ha arrival service? :D
 

Agö

Medlem
tänkte uppdatera listan med folk/stolar men tråden är låst?
Någon som brukar flyga CPH-ARN? Jag har en tajt ankomst och ska hitta till Scandinavian Lounge för första gången innan vi boardar planet mot OSL... Any pointers? Eller kommer vi ha arrival service? :D

Det har hänt att jag flugit sträckan. CPH-ARN landar (alltid) gate 1-10. Därifrån tar det en-två minuter till loungen.
 
Toppen