ANA öppnar Tokyo Haneda-Stockholm fr o m sommartidtabell 2020

Diskussion i 'Star Alliance' startad av Dr. Miles, 19 November 2019.

1. Fredrik Sigbjörn

Fredrik Sigbjörn Ny medlem

2. Cuba_Libre

Cuba_Libre Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gött med direktflyg. Hade dock hoppats på senare avgång från ARN än 14.20. Nu landar man ju när man i vanliga fall skulle hoppat i säng

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Fick precis följande mail om kampanjpriser på den nya rutten, bokas under februari.

Screenshot_20200213-182448_Email.jpg

aruba1, LSH, molntankar och 7 andra gillar detta.
  4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och här kommer lite information om ny codeshare för SAS operated by ANA.

SAS at the launch of summer 2020 season is adjusting codeshare routes with ANA, covering the latter’s service via Tokyo Haneda, instead of Tokyo Narita. Planned new codeshare routes from 30MAR20 as follows.

SAS operated by ANA
    Tokyo Haneda – Fukuoka
    Tokyo Haneda – Nagoya
    Tokyo Haneda – Osaka Itami
    Tokyo Haneda – Sapporo New Chitose

SAS adjusts ANA domestic Japan codeshare routes from late-March 2020 :: Routesonline

5. Vad har SAS codeshare att göra med ANAs linje? ANA kan väl inte göra codeshare med sig sjäva?

Tror ditt inlägg passar bättre här:

SAS öppnar Köpenhamn-Haneda, stänger Narita | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

6. molntankar

molntankar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kunde inte hålla mig.

Köpe en i ekonomi t/r i höst. Inte den billigaste, men någon sorts kampanjpris påstod de att det var. 100% till EuroBonus.

Ska faktiskt bli kul att testa denna tycker jag! Jag ser fram emot att kliva på i Stockholm och av i Tokyo utan att behöva göra det någon annanstans på vägen :D

Juancarlos, dino_81, Johan Gott och 2 andra gillar detta.
  7. Resenären

Resenären Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Helt min tanke/idé också. Ett par goda vänner i Japan har länge 'önskat' att vi kommer och hälsar på. Nu kanske det blir verklighet till hösten. Det är trots allt 16 år sedan vi var i soluppgångens land. Då som nu blir det resa i business.

molntankar gillar detta.
  8. Axxo

Axxo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilka rutter från Europa kan man boka deras nya First och Business?

9. Mr.cake

Mr.cake Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Från London Heathrow och Frankfurt, var dock noga med att det är det "rätta" planet från Frankfurt som erbjuder den nya kabinen :)

Axxo gillar detta.
  10. Axxo

Axxo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!